אמבולנס ומרכז לוגיסטי לזכרה של מאי נעים ז"ל
EN threads facebook youtube instagram tiktok
אמבולנס ומרכז לוגיסטי לזכרה של מאי נעים ז"ל
שלישי , 09/01/2024

אמבולנס ומרכז לוגיסטי לזכרה של מאי נעים ז"ל

בטקס מרשים נקראו היום על שמה של נכדתו של שלמה שרף שנרצחה במסיבה ברעים, אמבולנס חדש והמרכז הלוגיסטי של עמותת "יד עזר לחבר". בטקס לקחו חלק מאות בהם בני משפחת נעים-שרף אנשי צוות, שחקני עבר של מכבי, שחקני קבוצת הנוער ומכובדים נוספים. צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

בטקס מרגש שנערך היום (שלישי) נחנכו מרכז לוגיסטי ואמבולנס להנצחת מאי נעים ז"ל, נכדתו של שלמה שרף, אשר נרצחה ב-7 באוקטובר במסיבה ברעים.

עמותת "יד עזר לחבר" שיזמה ותרמה, ארגנה את הטקס אליו הגיעו מאות משתתפים, בהם בני משפחת נעים-שרף, מכובדים רבים, אנשי מחלקת הנוער של המועדון, שחקני קבוצת הנוער ושחקני עבר רבים בהם רוני לוי, רפי אוסמו וציון מרילי.

סבה של מאי, שלמה שרף שנאם, אמר בדמעות: "מאי חסרה לי מאוד ולכן אני עושה הכל כדי להנציח את שמה, בין השאר בעזרת עמותת 'יד עזר לחבר', שעושה כל כך הרבה ועוזרת לנו לפאר את את זכרה של מאי. אני מתגעגע לימי שישי כשמאי נהגה להגיע ולעזור לי עם הבישולים. מאי הייתה אדם נפלא ואהובה על כולם. היא חסרה לכולנו".

מייסד "יד עזר לחבר", שמעון סבג, אמר: "היום אנחנו חונכים את אחד מהאמבולנסים שתרם שלמה שרף. הוא גייס את חבריו ומהשבעה הגיע להתנדב בעמותה. לראות בן אדם שבא מהמקום הכי נמוך, שנכדתו נרצחה בדם קר ויושב עם ניצולי השואה כל יום, נותן טיפים לשף של המטבח וגם את האמבולנס שהוא קנה, זה מרגש מאוד".