נוער | מתארחים אצל ראשל"צ
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער | מתארחים אצל ראשל"צ
שישי , 12/01/2024

נוער | מתארחים אצל ראשל"צ

אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, חניכיו של נוסבאום רוצים להמשיך את המומנטום החיובי ויתארחו למשחק חוץ אצל הפועל ראשל"צ מהמקום ה-8 בטבלה. המשחק יתקיים מחר (שבת) באצטדיון "הברפלד" ויחל בשעה 12:50, שידור משולב בערוץ הספורט.

קבוצת הנוער של המועדון תפתח מחר את המחזור ה-12 בליגת העל לנוער כשתפגוש בחוץ את ראשל"צ. היריבה ניצחה בשבוע שעבר את ק"ש 2:4 בביתה ועצרה רצף של חמשיה משחקים ללא ניצחון. מנגד הירוקים מגיעים אחרי ניצחון שלישי רצוף, הפעם על הפועל ת"א בקצף. מכבי "הרדי" נמצאת במקום השלישי בטבלה, מרחק 10 נקודות מהפסגה, בה נמצאת מכבי פ"ת. 
המפגש האחרון באצטדיון המיתולוגי מול הכתומים, התקיים באוקטובר עונה שעברה. הירוקים גברו על ראשון לציון 0:3 משערים של אלכסנדר קאחביץ', עידו אלמישלי ועדן אוטצ'י. הקבוצות נפגשו שוב מאוחר יותר באותה עונה, הפעם ב"קצף" הביתי, וגם שם מכבי היתה עם ידה על העליונה עם חמישייה מוחצת. באותו מפגש כבשו למכבי: ינאי דיסטלפלד, עומר דהן, חמזה שיבלי, אלכסנדר קאחביץ וזיו בן שימול, שגם בישל שלושה שערים לחבריו. 
המפגש בין מכבי לראשון יהיה ה-49 במסגרת הליגה. ב-48 המשחקים הקודמים הירוקים ניצחו ב-33 מהמפגשים, כשהם מסיימים בתשעה משחקים ללא הכרעה ומפסידים בשישה בלבד. מאזן השערים בין שתי הקבוצות עומד על 43:118 לטובת הירוקים. מכבי "הרדי" לא הפסידה להפועל ראשל"צ ב-24 המשחקים האחרונים בין השתיים בליגה. 19 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו. הניצחון הכי גדול של מכבי חיפה על ראשון, הושג בעונת 01/02 עם שמיניי לרשת של הכתומים בתוצאה 1:8.