נוער| מארחים את הפועל ב"ש
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער| מארחים את הפועל ב"ש
שישי , 19/01/2024

נוער| מארחים את הפועל ב"ש

קבוצת הנוער תארח מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל לנוער את הפועל ב"ש מתחתית הטבלה. המשחק יתקיים ב"קצף" ויחל בשעה 12:20. שידור משולב בערוץ הספורט צילום: מכבי חיפה

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, חניכיו של נוסבאום רוצים להמשיך את הרצף גם מול הקבוצה מבירת הנגב, לה לא הפסידו בליגה מאז עונת 21\20, בה נוצחו 2:1. בעקבות הניצחון הירוק בשבוע שעבר על ראשל"צ בחוץ, עלתה מכבי חיפה למקום השני בטבלה כשהיא במרחק 11 נקודות מהפסגה עליה שומרת מכבי פ"ת. מנגד הדרומיים מגיעים למפגש כשהם במקום ה-13 בטבלה וללא ניצחון בחמשת משחקי הליגה האחרונים.
 
 
במפגש האחרון בין השתיים בסוף העונה הקודמת. שני מחזורים לסיום העונה נפגשו הקבוצות במשחק שניצחון יעניק לירוקים את האליפות ה-17 בתולדותיה. המשחק נפתח עם שער יתרון של דיסטלפלד, המשיך עם פצצות של חלאילי וחרמש לחיבורים ועומר דהן סגר את הסיפור עם 1:4 מוחץ, שנתן את ה-.O.K לחגיגות האליפות בסיום.
 
 
מחר יהיה המפגש ה-68 בין שתי הקבוצות בליגה העל. ב-67 המשחקים הקודמים, מכבי מחזיקה במאזן מרשים של 36 ניצחונות ו-16 תוצאות תיקו.
ב"ש ניצחו ב-15 מפגשי ליגה סך הכל. מאזן השערים בין שתי הקבוצות במפגשים בניהם עומד על 70-126 לטובת מכבי חיפה. 15 מתוך 36 הניצחונות נרשמו במשחקי החוץ, כשניצחונה הגדול ביותר על הקבוצה מבירת הנגב הייתה בעונת 12/13, אז ניצחה מכבי 1:5 מרשים את האדומים.