וולקאם קאסה!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
וולקאם קאסה!
שלישי , 23/01/2024

וולקאם קאסה!

הקשר ליאור קאסה חתם ל-4.5 שנים בקבוצה, לאחר שסוכמה העברתו מהפועל ירושלים. "מרגש מאוד לחתום במועדון הגדול בישראל, הגשמתי חלום. האהבה של הקהל לשחקנים אין את זה בשום מקום"

"הגשמתי חלום ילדות". קאסה בראיון ראשון

ברוך הבא ליאור!

הקשר ליאור קאסה חתם הבמכבי חיפה ל-4.5 עונות, באמצעות סוכניו רונן וגלעד קצב, אבי זהבי ועוז חביב.

מוקדם יותר, סוכמה העברתו לכרמל מול קבוצתו הקודמת, הפועל ירושלים.

 

ליאור קאסה בן ה-18, ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים של הפועל ירושלים בעונה שעברה, כשנכנס כמחליף בפלייאוף העליון מול מכבי נתניה. שבועיים לאחר מכן, שיחק פעם נוספת במדי קבוצת נעוריו, בסמי עופר מול מכבי חיפה.

 

את אותה עונה, 2022/23, סיים עם 10 שערים בקבוצת הנוער.

את העונה הנוכחית קאסה פתח בקבוצת הנוער וכבש 3 שערים, עד שבדצמבר הצטרף לקבוצה הבוגרת של האדומים מהבירה ומאז רשם 11 הופעות.

במדים הלאומיים שיחק 8 פעמים: בנבחרת U17, בנבחרת U18 ו-4 הופעות בנבחרת U19, לה עזר להעפיל לשלב העלית במוקדמות אליפות אירופה.

 

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר: "אנו גאים להודיע על החתמתו של ליאור קאסה, מהשחקנים הבולטים בדור הצעיר והמוכשר של הכדורגל הישראלי. אנו בטוחים שליאור בחר נכון ויזכה במכבי חיפה לפלטפורמה הטובה ביותר, על מנת להראות את כישרונו היוצא דופן ואופיו הייחודי. אנו מאחלים לליאור התאקלמות מהירה בביתו החדש וכמובן חוויות מרגשות יחד עם הקהל הירוק. ברוך הבא לירוקים מהכרמל ובהצלחה גדולה מכל הלב, ליאור קאסה".

 

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנחנו שמחים לצרף את ליאור קאסה למועדון כשחקן צעיר ומבטיח. ליאור מצטרף למספר שחקני בית צעירים ומוכשרים, שיהוו את שלד הקבוצה הבוגרת בשנים הקרובות, מתוך מטרה להמשיך ולהתמודד על כל התארים. ברוך הבא ליאור ובהצלחה במדים הירוקים".