יום השואה הבינלאומי בעמותת "יד עזר לחבר"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
יום השואה הבינלאומי בעמותת "יד עזר לחבר"
חמישי , 25/01/2024

יום השואה הבינלאומי בעמותת "יד עזר לחבר"

הערב (חמישי) צוין יום השואה הבינלאומי בעמותת יד עזר לחבר בחיפה. האירוע התקיים בנוכחות ניצולי שואה הנתמכים על יד העמותה, מאמן מכבי חיפה ונבחרת ישראל לשעבר שלמה שרף וצוות מחלקת הנוער בליווי שחקני קבוצת נערים א'. צילום: מכבי חיפה, ג'ו הירש

 
נזכור ולא נשכח!
 
כבכל שנה, גם הערב (חמישי), צויין יום השואה הבינלאומי בעמותת יד עזר לחבר בחיפה. באירוע נכחו ניצולי שואה אשר נתמכים על ידי העמותה, מאמן מכבי חיפה ונבחרת ישראל לשעבר, שלמה שרף, וצוות מחלקת הנוער בליווי שחקני קבוצת נערים א'.
 
במהלך הטקס הקריאו שחקני נערים א' יהונתן צאיג ואייל כץ את תחושותיהם במהלך התקופה האחרונה ואמרו: "גם אנחנו, שחקני קבוצת נערים א' של מועדון כדורגל מכבי חיפה, הושפענו עמוקות מן האירועים האחרונים, הן ברמה האישית והמשפחתית, והן ברמה הקבוצתית. בחודשים אלו אנחנו עדים פעם נוספת לעליית תופעת האנטישמיות ברחבי העולם, כולל במדינות ידידות של ישראל, דוגמת ארה"ב בריטניה ועוד. למדנו שתופעה זו לא הסתיימה, ויש להמשיך להשקיע מאמצים על מנת לעקור אותה מן השורש."
 
 
עוד הוסיפו : "נקודת אור הזוהרת באפלה, דווקא בתקופה זו, היא גרמניה. כאשר אנחנו עושים את ההקשר בין איזכור יום השואה הבין לאומי, מלחמת חרבות ברזל וכדורגל, אנחנו רוצים לציין לטובה את מועדון הכדורגל "ורדר ברמן" אשר אנשיו ובעיקר הקהל שלו, מגלים תמיכה בלתי מסוייגת בצדקת הדרך של מדינת ישראל באופן פומבי במהלך משחקיה של הקבוצה בליגה הגרמנית."
 
 
מי יתן ונקודת האור הזו תהפוך לקרן אור גדולה ומשמעותית. חייבים להמשיך להאיר את האמירה החשובה- לעולם לא עוד. לא בעולם ולא במדינת ישראל.