ברוך הבא דניל!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ברוך הבא דניל!
שישי , 02/02/2024

ברוך הבא דניל!

הקשר, דניל לסובוי, חתם במכבי חיפה עד תום העונה, לאחר שסוכמה השאלתו מקבוצתו, דינמו מוסקבה. לאחר החתימה אמר: "מאושר לחתום במועדון הזה ומחכה כבר למפגש עם הקהל הירוק. יאללה מכבי"

וולקאם לסובוי!

הקשר דניל לסובוי הושאל למכבי חיפה וחתם עד תום העונה, באמצעות סוכניו שחר גרינברג

ורוסטיק גולדשטיין.

דניל בן ה-26, נולד במוסקבה ובגיל צעיר עבר לקייב, שם שיחק במחלקת הנוער של מועדון הפאר דינמו קייב ובנבחרות הצעירות של אוקראינה.

בשנת 2017 חזר לרוסיה והצטרף לזניט סנט. פטרסבורג, ובמקביל החל להופיע בנבחרות הצעירות של רוסיה. בסך הכל יש לו 8 הופעות במדי נבחרות אוקראינה השונות ו-16 הופעות במדי נבחרות רוסיה הצעירות.

בקיץ 2020 מימשה ארסנל טולה את האופציה לרכוש אותו מזניט, אחרי ששיחק אצלה כמושאל 50 משחקים, בהם כבש 7 פעמים ובישל 5 שערים נוספים. חודשיים לאחר מכן מכרה טולה את השחקן לדינמו מוסקבה, שם שיחק דניל 70 פעמים - כבש 5 ובישל 11.

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים מאוד לבשר על החתמתו של דניל, שמצטרף בהשאלה עד לסיום העונה עם אופציה לרכישה. אנו משוכנעים שיוסיף לנו המון כישרון ויצירתיות בחלק ההתקפי של סגל הקבוצה. דניל עבר בשבועות האחרונים אימונים אישיים בהמתנה מתוחה להשלמת העסקה ונחישותו להצטרף למועדון, מעידה על רצונו העז להיות חלק מהמשפחה הירוקה. אנו רוצים לאחל לדניל התאקלמות מהירה בביתו החדש וכמובן תארים, הצלחות וחוויות בלתי נשכחות. ברוך הבא דניל לסובוי".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "דניל היה במעקב שלנו כמו לא מעט שחקנים. אנו שמחים על הצטרפותו לאחר מאמץ גדול מצד המועדון ורצון גדול מצד השחקן. מאחל לו ולנו בהצלחה בהשגת המטרות".