פרוייקט האדם לפני השחקן, יוצא לדרך!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
פרוייקט האדם לפני השחקן, יוצא לדרך!
שלישי , 06/02/2024

פרוייקט האדם לפני השחקן, יוצא לדרך!

כחלק מהחיבור לקהילה, במשחק אמש שהתקיים באצטדיון "סמי עופר" בחיפה מול 15,000 אוהדים, השיק "מועדון מכבי חיפה" בשיתוף עם ארגון "וראייטי" ו "סיסמה לכל תלמיד" את התוכנית "האדם לפני השחקן" לקידום ערכי השוויון, הסובלנות והדו-קיום ברוח עולם הספורט. צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

האדם לפני השחקן, זאת לא רק סיסמה במועדון הירוק!
 
עם פתיחת משחק העונה, באצטדיון "סמי עופר" בחיפה מול 15,000 אוהדים, השיק "מועדון מכבי חיפה" בשיתוף עם ארגון "וראייטי" ו"סיסמה לכל תלמיד" את התוכנית "האדם לפני השחקן" לקידום ערכי השוויון, הסובלנות והדו-קיום ברוח עולם הספורט.
 
 
השגרירים הצעירים של התוכנית ממגוון בתי ספר השותפים ב"סיסמה לכל תלמיד", חקרו לעומק את נושא היזמות, חשבו, יזמו והגו בעבודת צוות שיתופית יוזמות מקוריות שיסייעו לקדם את הערכים החשובים. הם הכינו פרזנטציות והתכוננו להצגת התוצרים בפני קהל, ובערב המשחק הם הציגו בפני אוהדים את היוזמות מעוררות ההשראה שלהם לעידוד הסובלנות והדו-קיום בספורט במגוון פלטפורמות טכנולוגיות, החתימו אותם על אמנת "האדם לפני השחקן" וביקשו מהם לבחור ביוזמה המקורית ביותר.
 
 
 
בנוסף ליזמות בספורט ולאמנת הסובלנות כוללת התוכנית גם "משפחות מתארחות", אשר מסקרות בוולוג את המשחק, "מוזיאון מכבי חיפה", "מקוונים מחדר ההלבשה"- שחקני הקבוצה בשיח אישי-ערכי מקוון ו"מכביטק"- תוכנית חינוכית-ערכית לקידום המיומנויות הטכנולוגיות של שחקני העתיד. התוכנית על כל מרכיביה, נועדה להעלות על סדר היום הציבורי את הסובלנות, השוויון והדו-קיום בספורט ולעודד שיח של קבלת האחר במדינת ישראל. 
 
 
מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, אמר לאתר הרשמי: "סיסמה לכל תלמיד הינו מהפרויקטים החשובים והערכיים ביותר בחברה הישראלית. אנו גאים לקחת חלק במפעל התנדבות ערכי זה, המוביל לשינוי פדגוגי וחברתי. תודה גדולה לאודי אנג'ל על הבחירה בנו ועל המשך שיתוף פעולה הפורה גם עם עמותת וריאטי לישראל".  
 
 
 
אודי אנג'ל, נשיא "וראייטי ישראל" ויו"ר "סיסמה לכל תלמיד": "שיתוף הפעולה הייחודי נולד מההבנה שלשלושת הגופים ערכים משותפים ולכל אחד מהם מרחב השפעה וייחודיות משלו, שהחיבור ביניהם יכול לייצר אימפקט חברתי רחב ואמיתי בהתייחסות לשונה ולאחר. אני מבקש להודות למכבי חיפה ולנשיא המועדון, יעקב שחר, על השותפות החדשה ועל ההירתמות המהירה ומאחל לנו להגיע עם התוכנית הזו לכל בית בישראל ולהפוך את החברה שלנו לסובלנית ומכילה יותר". 
 
 
 
"סיסמה לכל תלמיד" הוא ארגון חינוכי-ערכי לחיזוק המיומנויות הטכנולוגיות של ילדי ישראל. הארגון פועל כשני עשורים בפריסה ארצית רחבה ב-1,000 בתי ספר בכ-200 רשויות, עם מיליון תלמידים מכל המגזרים, שמשתתפים בתוכניות חינוכיות מגוונות.
 
"סיסמה לכל תלמיד", בראשות היו״ר אודי אנג׳ל, ממומן במלואו מתרומות של עידן עופר, חברת ,ICL קבוצת ,XT החברה לישראל ו- Energy .OPC