הודעה בעקבות אירועי טדי אמש
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הודעה בעקבות אירועי טדי אמש
ראשון , 11/02/2024

הודעה בעקבות אירועי טדי אמש

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, בהודעה לאחר האירועים אתמול במשחק מול בית"ר ירושלים

אוהדים יקרים,
לא כך ציפינו לפתוח את השבוע.
אמש רצינו ליהנות מניצחון מרשים וחוויה גדולה כשלמעלה מ-8,000 אוהדים ירוקים, בהם ילדים, נשים, בני נוער וחיילים מלווים אותנו.  
אכן ניצחנו בניצחון מרשים, אך חזרנו מטדי מתוסכלים וחבולים פיזית ונפשית. ההפסד של כולנו.
אמש באצטדיון טדי נתקלנו שוב באירוע קשה מצד המשטרה המקומית.
די. נמאס. לא עוד! אנחנו דורשים הסברים.
מועדון כדורגל מכבי חיפה לא יהיה מוכן לקבל את המראות והעדויות שהיינו עדים להן אתמול.
במשחק שהתנהל ללא דופי, עם תצוגת עידוד נהדרת ביציע של מכבי חיפה, ללא אבוקות וללא פירוטכניקה, בהתנהלות מופתית שלכם האוהדים, דווקא אז למרבה הצער ניתנה הוראה להכניס שוטרים ליציע, בגלל שלט מחאה, שלט שיש לגנותו, אך התגובה מצד המשטרה היא חסרת אחריות וחסרת מידתיות. החלטה אומללה של מפקד כוח שיטור הפוגעת בכולנו, בכל מי שהכדורגל חשוב לו. אוהדי מכבי חיפה לא יחזרו יותר הביתה חבולים בגוף ובנפש.  
כמנכ"ל המועדון, לא אוכל לקבל מצב בו מתקבלות עדויות של אוהדים, שחזרו משירות מילואים בעזה ויתלוננו כי הרגישו פלאשבקים מהמלחמה בעזה, עדויות של ילדים ונשים ואוהדים שחוו אלימות ללא סיבה!
היינו עדים בעבר לאירועי אלימות קשים באצטדיון זה, הובטחו לנו הבטחות מסוימות ולא נראה כי קיים רצון אמיתי לקיימן.
לכן, לצערנו הרב ומאחר שמדובר באירוע שחוזר על עצמו בכל ביקור שלנו באצטדיון טדי, אנחנו נאלצים להודיע כי המלצתנו הרשמית לאוהדינו תהיה לא להגיע לאצטדיון זה וכי המועדון לא ייקח אחריות על מכירת כרטיסים לאצטדיון טדי בירושלים כל עוד האיום הזה מרחף מעל ראשנו. עשרות אלפי אוהדינו יחזרו לחוות כדורגל בעיר הבירה של מדינת ישראל רק כאשר נוכל להבטיח להם חווית כדורגל בטוחה ונעימה.
הבוקר שלחתי מכתב למפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, בדרישה לבצע תחקיר מלא ואובייקטיבי לאירועי אמש.
לסיום, ולמען הסר ספק, ברצוני להביע את הערכתי העצומה לפועלה של משטרת ישראל, במיוחד בחודשים האחרונים. שוטרי ושוטרות ישראל חירפו את נפשם כדי לתת לנו את הזכות ליהנות ממשחקי כדורגל מרובי קהל. על כן, התסכול הוא כל כך גדול. בשום מצב ובשום צורה משחק כדורגל לא אמור להסתיים כפי שהסתיים אמש.
אני קורא לחברי המנהלים את הכדורגל בישראל, להשמיע את קולם. החוויות הנוראיות בטדי מזכירות מראות ממקומות חשוכים, שאינם מתאימים למגרשי הכדורגל ומרחיקים את שוחרי הכדורגל מהמגרשים ופוגעים בענף שכולנו אוהבים.
כולי תקווה שנחזור ונתרכז רק בדברים המדהימים שיש למשחק הכדורגל להציע ושמדינת ישראל תחווה ימים של שקט, אחדות, תקווה וסבלנות אחד כלפי השני.
 
בברכה,
איציק עובדיה
מנכ"ל מועדון כדורגל מכבי חיפה