נוער | דרבי בקצף
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער | דרבי בקצף
שני , 15/04/2024

נוער | דרבי בקצף

מכבי "הרדי" חיפה תארח מחר (שלישי) את היריבה העירונית לדרבי חיפאי במגרש הביתי של הירוקים. המשחק בשעה 18:30. לא יהיה שידור, עדכונים ברשתות החברתיות.

אחרי ההפסד במשחק החוץ מול אשדוד, לירוקים אין יותר מידי זמן להתאבל אלא להתכונן לדרבי מול הפועל חיפה שמגיעה לקצף לאחר תיקו מאופס מול ק"ש בחוץ. במפגש האחרון בין מכבי להפועל במגרש בקריית חיים, חניכיו של נוסבאום התפוצצו על היריבה והביסו 1:5 את החבורה באדום. הפועל חיפה עלתה בעונה שעברה לליגת העל לנוער לאחר 5 שנים של היעדרות. בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו אשתקד בקצף, הירוקים סיימו ב-1:1 עם האדומים. באותה עונה בנוסף מכבי חיפה ניצחה במגרשה הביתי של הפועל 1:6 מוחץ. 
 
מחר יהיה המפגש ה-72 בין מכבי להפועל במסגרת הליגה. ב-71 משחקי "דרבי" הקודמים מכבי ניצחה ב-40 מפגשים והפסידה ב-15 נוספים. עוד 16 מפגשים הסתיימו ללא הכרעה והפרש השערים עומד על 70-139 לזכות הירוקים.
 
בקבוצה מבינים את חשיבות משחקי "הדרבי" ויודעים שמלבד שלוש נקודות שום תוצאה אחרת לא תתקבל על השחקנים והצוות המקצועי. הירוקים נכנסו לשבוע של שלושה משחקי ליגה. אחרי האיבוד נקודות באשדוד במועדון רוצים לסיים את המשחקים שנותרו לעונה בצורה חיובית ועם רצף ניצחונות.