יום עיון ב"קצף" עם סטודנטים לפסיכולוגיה של הספורט.
EN threads facebook youtube instagram tiktok
יום עיון ב"קצף" עם סטודנטים לפסיכולוגיה של הספורט.
ראשון , 05/05/2024

יום עיון ב"קצף" עם סטודנטים לפסיכולוגיה של הספורט.

בחודש שעבר הגיעו לאקדמיה הירוקה כ-40 סטודנטים מהמכללה למנהל אשר נמצאים בימים אלה באמצע השנה הראשונה או השנייה בלימודים לתואר שני בפסיכולוגיית ספורט. תמיר בר, ראש מערך המנטלי במחלקת הנוער אירח את הסטודנטים במתחם לצד ארבעה פסיכולוגים שעובדים תחת ניהולו באקדמיה

 
בחודש שעבר הגיעו לאקדמיה הירוקה כ-40 סטודנטים מהמכללה למנהל אשר נמצאים בימים אלה באמצע השנה הראשונה + שנייה בלימודים לתואר שני בפסיכולוגיית ספורט. תמיר בר, הפסיכולוג וראש מערך המנטלי במחלקת הנוער אירח את הסטודנטים במתחם לצד ארבעה פסיכולוגים שעובדים תחת ניהולו באקדמיה.
 
 
תחילת החניכים ערכו את הסיור המסורתי בסמי עופר ולאחר מכן הגיעו למתחם האימונים של המחלקת הנוער להמשך יום עיון עשיר בלמידה. במהלך היום נערך פאנל מאמנים מצד האקדמיה שבו צפו הסטודנטים בשיחה פתוחה על העבודה של צוותי האימון עם הפסיכולוג והדינמיקה עם הקבוצה והשחקנים. בהמשך הציג תמיר את המחלקה המנטלית באקדמיית הנוער שמונה לא פחות מחמישה אנשי צוות(!). מדובר במחלקה המנטלית הכי גדולה בארץ בקרב מחלקות הנוער. המאמנים הציגו לסטודנטים את הקווים המנחים והאתיקה המקצועית שהפסיכולוג מביא איתו לעבודה כולל גישה הוליסטית שלא רק להתמקד בביצועים, אלא גם לדאוג לרווחה נפשית של השחקנים והצוות המקצועי במועדון.
 
 
בנוסף הראו המאמנים תוכניות התערבות מנטליות שהם מבצעים עם הקבוצות והשחקנים, על דרכי התמודדות עם המלחמה מצד המועדון ומצד המחלקה שנאלצה בעל כורחה לעבוד בפורמט אחר בעקבות המצב. לקראת סיום קיבלו החניכים הצצה לדרך העבודה של המחלקה והיחס של המועדון להיבט המנטלי. תמיר יחד עם הצוות המנטלי בניהולו ערכו לסטודנטים סיור במתחם האימונים וצפו במספר אימוני קבוצות החטיבות הצעירות והנוער ונתנו הסברים על התוצאות שמגיעות בעקבות העבודה המנטלית מאחורי הקלעים. 
 
 
תמיר בר, ראש מערך המנטלי סיכם לאתר הרשמי: "שמחנו לארח את הסטודנטים שעתידים להיות פסיכולוגים בקרוב. מועדון הכדורגל מכבי חיפה שם את החשיבות המנטלית בקרב השחקנים והצוותים המקצועיים במטרה לייצר סביבת אימון חיובית ואפקטיבית שתשפיע לא רק על ביצועי השחקנים והתפתחותם המקצועית, אלא תתמוך ותסייע ברווחה הנפשית ואיכות חייהם. מקווים שנמשיך לתרום מהידע והכלים המנטלים שלנו".