פרוייקט זיכרון בסלון
EN threads facebook youtube instagram tiktok
פרוייקט זיכרון בסלון
שני , 06/05/2024

פרוייקט זיכרון בסלון

אתמול (ראשון) ציינו במועדון את ערב יום השואה תשפ׳׳ד, במתחם קצף בשיתוף עמותת יד עזר לחבר בחיפה. האירוע התקיים כחלק "מזיכרון בסלון" בנוכחות ניצולי שואה הנתמכים על יד העמותה, נשיא המועדון, יעקב שחר, מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה והמנהל המקצועי, גל אלברמן ובנוסף גם אנשי צוות מהמחלקה הבוגרת בליווי שחקני הקבוצה. רני, אוהד מכבי חיפה מושבע, הביא את סיפורו המצמרר של אביו פנחס ז׳׳ל, ששרד את מחנה ההשמדה אוושויץ-בירקנאו. צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

נזכור ולא נשכח!
 
כבכל שנה, גם אתמול (ראשון), צויין יום השואה במתחם קצף עם עדות מפי ניצולים בשיתוף עמותת יד עזר לחבר בחיפה. באירוע נכחו ניצולי שואה אשר נתמכים על ידי העמותה, נשיא המועדון, יעקב שחר, מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה והמנהל המקצועי, גל אלברמן ובנוסף גם  אנשי צוות מהמחלקה הבוגרת בליווי שחקני הקבוצה. 
 
במסגרת  פרוייקט " זיכרון בסלון" , זכינו לארח את רני בן זאב, בנו של פנחס בן זאב המספר את הסיפור המרתק מזווית הראיה של אביו ששרד את מחנה ההשמדה אושוויץ בירקנאו.
בנוסף , ניצלוי השואה שהגיעו מטעם עמותת "יד עזר לחבר", העניקו לנשיא המועדון, יענקל'ה שחר, ספר על מלחמת העולם השנייה.
 
מנכל המועדון, איציק עובדיה, אמר לאתר הרשמי: "ערב חשוב מאוד, ערב מכרש מאוד, אנו מוצאים חשיבות מאוד גדולה בזיכרון של יום השואה, בכבוד הכל כך חשוב לדור הזה שנכחד. אנחנו מוצאים חשיבות עליונה בשיתוף הפעולה השותף עם עמותת "יד עזר לחבר", שתומכת באופן מובהק בניצולי השואה, באלו שעוד נשארו. היו לנו כאן, שני אורחים, ניצולים, שאירחנו כאן "בזיכרון בסלון", בהחלט אירוע חשוב ומכבד".
 
 
היום יותר מתמיד חייבים להמשיך להאיר את האמירה החשובה- לעולם לא עוד.