מכירת כרטיסים למשחק הבית נגד מכבי תל אביב
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכירת כרטיסים למשחק הבית נגד מכבי תל אביב
שני , 06/05/2024

מכירת כרטיסים למשחק הבית נגד מכבי תל אביב

ביום שבת, 11/5, בשעה 20:30 ייערך המשחק נגד מכבי תל אביב במסגרת מחזור 33 של ליגתONE ZERO באצטדיון סמי עופר. המכירה תיפתח לחברי גרין פלוס העומדים בתנאי הזכאות.

מכירת הכרטיסים למשחק נגד מכבי תל אביב תיפתח ביום רביעי, 8.5, בשעה 11:00. כ-4,000 כרטיסים ישוחררו למכירה.

כל חבר גרין פלוס, שאין ברשותו מנוי, יהיה זכאי להזמין כרטיס בודד, על בסיס מקום פנוי (החלטנו לא להוסיף תנאי של מינימום כרטיסים שהוזמנו העונה, מכיוון שחלק מהאוהדים גויסו למילואים ולא התאפשר להם להגיע למשחקים רבים).

 

רוב הכרטיסים למכירה הינם ליציע הדרומי העליון ואבי רן עליון ומחירם יעמוד 110 ₪ לכרטיס רגיל ו-60 ₪ לכרטיס ילד / חייל / אישה (מספר הכרטיסים מוגבל).

 

הערה חשובה:

אוהדים ו/או מנויים אשר יספסרו או ינסו לספסר בכרטיס (למכור במחיר הגבוה מהמחיר הנקוב), המועדון יהיה זכאי לחסום את המשתמש שלהם ואת המנוי או הכרטיס למשחק. כמו כן, תיבחן האפשרות לא לאפשר את חידוש המנוי לעונה הבאה.

 

פרטים נוספים:

  • מומלץ להגיע לאצטדיון לפחות שעה לפני שריקת הפתיחה.
  • ניתן להגיע לאצטדיון באמצעות קו 1 של המטרונית.
  • ביציעים אבי רן תחתון ואבי רן עליון הישיבה על בסיסי מקום פנוי.
  • מכירת כרטיסים לחיילים בשירות חובה- ביום המשחק החל מהשעה 17:30, מהקופה שממוקמת בין חניון 1P לחניון P2, תתאפשר מכירת כרטיסים לחיילים בשירות חובה בלבד (אשר אין ברשותם מנוי או כרטיס). לטובת קבלת הכרטיס יש להציג תעודת חוגר. הכרטיסים ליציע אבי רן עליון. מחיר כרטיס: 60 ₪ *מספר המקומות מוגבל.
  • ייתכן כי תהייה מגבלת תנועה לאחר המשחק באזור הדרום מערבי של האצטדיון (בסמוך ליציע האורחים).