ואצק: "מקווה שנגרום לאוהדים להיות גאים בנו"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ואצק: "מקווה שנגרום לאוהדים להיות גאים בנו"
מאת: מכבי חיפה , |  שישי , 26/08/2016

ואצק: "מקווה שנגרום לאוהדים להיות גאים בנו"

הצ'כי בראיון לאתר הרשמי: "מקווה שאשתלב מהר". על הקהל: "שום דבר לא הכין אותי לרגע שבו נכנסתי לאצטדיון". לקראת סכנין: "ננסה להמשיך בדרך שלנו". ומה הוא יודע להגיד בעברית? (צילום: האתר הרשמי)

קאמיל ואצק, בן 29, הגיע לקבוצה לפני שבועיים. לאחר הניצחון על הפועל תל אביב בו השלים 90 דקות, ורגע לפני המשחק (שבת, 20:10, דוחא) מול בני סכנין, הוא העניק ראיון לאתר הרשמי ובו סיפר על המועדון, העיר ומה הוא יודע להגיד בעברית?

על ההצטרפות למועדון: "אני מאוד שמח להיות חלק ממכבי חיפה, ואני מקווה שאהיה חלק משמעותי מהקבוצה. הימים הראשונים בישראל, ובחיפה בפרט, היו מהירים ומרגשים, ועכשיו אני מקווה שאשתלב מהר ואפגין את הכדורגל הכי טוב שלי".

על הקהל הירוק: "שמעתי רבות על האוהדים של מכבי חיפה, אבל שום דבר לא הכין אותי לרגע שבו נכנסתי לאצטדיון. זה היה מדהים. שיחקתי בהרבה אצטדיונים גדולים, אבל האווירה במשחק הייתה מיוחדת. הם בהחלט יכולים להיות השחקן הנוסף שלנו, אני מקווה שנגרום להם להיות גאים בנו, ולהיות חלק מאיתנו".

ואצק באימון: "רנה יודע איך הוא רוצה שנשחק" (האתר הרשמי)

על האימונים תחת רנה מולנסטיין: "לרנה יש עבר מפואר, והאימון הראשון איתו היה בהחלט מרשים. הוא יודע איך הוא רוצה שנשחק, ויודע איך להעביר לנו את המסרים שלו. אני מקווה שעם הזמן והאימונים נהיה קבוצה טובה".

מה הוא כבר יודע להגיד בעברית: "אם להיות אמיתי, עברית שפה קשה מאוד. בינתיים כל מה שאני יודע להגיע בעברית זה 'מה נשמע'".

סקובדל ואורי הראל לפני סכנין (האתר הרשמי)