מולנסטיין: "אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מולנסטיין: "אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים"
מאת: מכבי חיפה , |  שבת , 27/08/2016

מולנסטיין: "אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים"

ההולנדי לאחר ההפסד של הירוקים (1:0) בחוץ מול סכנין: "רצינו לייצר המשכיות, עבדנו טוב במהלך השבוע ועשינו כל דבר אפשרי אבל היריבה הגנה טוב על שערה" (צילום: האתר הרשמי- ג'ו הירש)

אחרי ניצחון על הפועל תל אביב בפתיחת העונה, הירוקים הפסידו 1:0 בחוץ לבני סכנין במחזור השני. ז'אורז'יניו כבש את שער הניצחון של המקומיים, ומי שסיכם בסיום הוא המאמן ההולנדי, רנה מולנסטיין.

"אני מאוכזב מאוד. אחרי פתיחה טובה לעונה, במשחק טוב נגד הפועל תל אביב, רצינו לייצר המשכיות. השחקנים עבדו טוב במהלך השבוע, אבל המשחק עצמו התנהל בצורה קשה. רק קבוצה אחת ניסתה לשחק כדורגל, והשנייה שיחקה בצורה טקטית ובנתה על מתפרצות".

בהמשך אמר המאמן: "יצרנו במחצית השנייה כמה מצבים, אבל סכנין הגנה על שערה בצורה טובה מאוד. אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים על כך שלא ניסו, עשינו כל דבר אפשרי, וניסינו לעשות שינויים גם עם החילופים. בהמשך שובל גוזלן אכן הבקיע שער חוקי, אבל לקוון היה קשה לראות, ולכן אני לא רוצה להתלונן על כך".

על אי הכלת ורמוט בסגל: "אנחנו יכולים לבחור רק 18 שחקנים, ואלה ה-18 שכרגע בחרתי – בהמשך לשבוע שעבר. אני חושב שגם גילי היה מתקשה מול מערך כזה, בדיוק כמו יתר הקבוצה".

על השאלה האם הירוקים עדיין מחפשים חיזוק: "אני מרוצה מהסגל הנוכחי, אבל אני מספיק זמן בכדורגל כדי להבין שחלון ההעברות זה חלון ההעברות, כך שהכל יכול לקרות ברגע האחרון. אם אצטרך לשחק עם הסגל הזה במהלך העונה, אהיה מסופק".

פלט מאוכזב בדוחא (האתר הרשמי - ג'ו הירש)