סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  שני , 26/09/2016

סיכום משחקי השבת במחלקת הנוער

קבוצות מחלקת הנוער של המועדון שיחקו במהלך השבת האחרונה ולפניכם הסיקור מהמגרשים. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש)

קבוצת נערים א' מכבי "יואל" חיפה הופתעה בביתה ואיבדה נקודות ראשונות. עבור חניכיו של אברהם אבוקרט שזכו בעונה שעברה ב"טראבל" עם נערים ב' היה זה תיקו ראשון אחרי 17 ניצחונות ליגה רצופים בשתי העונות. כאשר עמית מור הבקיע שער יתרון לחיפה (28) הוא התקבל בטבעיות אולם בדקה ה-45 שוויון מפתיע ומיני-הפתעה. ראוי לציין כי גיא דהן, ממצטייני העונה שעברה, קפץ כיתה ושיחק בשבת ב...קבוצת הנוער ואף כבש את השער הראשון בדרבי בניצחון מכבי (0:2).

משחק דרמטי התנהל באם המושבות בין שתי המנצחות מהמחזור הראשון. מכבי פתח תקווה ארחה את "מפציצת השבוע" מכבי חיפה גולדשנפלד (זוכרים ? מכבי "יהויכים" הרשמית) וניסתה לדגדג את רשתה. כבר בדקה השלישית עלה ברגליה להבקיע שער ראשון ולהכניע את שריף כיוף אלא שסוף פודגוראנו המתין שמונה דקות בלבד כדי לאזן. כאן החלה ההצגה הפרטית של רועי מרדכי שהבקיע לפני שבוע רביעייה. בדקה ה-34 חולל מהפך וחיפה הוליכה למשך שש עשרה דקות. המקומיים כבשו שער שני אולם מרדכי השלים שלושער (65 בפנדל ו-80) והשאיר את קבוצתו לשבוע נוסף במקום הראשון.

הכול נשאר במשפחת קנפו. אחת התאומות, ענבל נמני-קנפו אימנה בשנה החולפת את נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד (השנייה קרן, מאמנת את ילדי מכבי צור-שלום) ו"העבירה" שחקנים מיומנים שהצליחו בליגת המרכז לידי אחיה אביב, כיום מאמן קבוצת נערים ב' חיפה גולדשנפלד. הנערים שניצחו לפני שבוע 0:1 שבו למתוח את עצמם והיושבים ביציע ושוב נזקקו לשער בודד ששלח את מ.ס.נשר לביתה בידיים ריקות. שש נקודות, יופי של פתיחה. מי כבש הפעם ? רק הדקה השתנתה. ג'ורג' חורי עשה זאת לפני שבוע בסיום המשחק, השבוע הקדים והבקיע על סף סיום המחצית הראשונה (40).

שחקני הפועל ראשון לציון לא בדיוק "אוהבים" את קבוצת נערים ג' מכבי "מקס" חיפה. אשתקד, כאשר השתיים שיחקו במחוזות נפרדים ובשכבת גיל שונה (ילדים א') קבוצתו של יורם בסר לא חסה על נציגי עיר היין והלמו בהם בשלב רבע הגמר 1:8. חלפה שנה ונקבע שאותם שחקנים יופיעו גם בליגה בכירה יותר וגם הפעם ראשון לציון שארחה את המפגש הניפה דגל לבן ונכנעה 2:0 במחזור הפתיחה לשערים של אברהם בלטה (22) וסתיו בנקין (62) שכבשו גם במשחק הגביע המדובר שהוליך את ה"ירוקים" לזכייה בגביע.

שחזור כמעט זהה לקבוצת מכבי חיפה גולדשנפלד בנערים ג'. במחזור הראשון של העונה החולפת יצאה לפתח תקווה וסיימה ללא הכרעה וללא שערים, השבת קבוצתה של ענבל נמני-קנפו שוב במשחק חוץ מול קבוצה שטרם פגשה, עירוני רמת השרון והפעם 1:1 לשם שינוי. רוי קטרי פתח את מסכת שערי נהלל לעונה הנוכחית.

 קבוצת הנוער רשמה ניצחון בדרבי (האתר הרשמי, ג'ו הירש)