סיכום השבת במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום השבת במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  ראשון , 20/11/2016

סיכום השבת במחלקת הנוער

"קצף" נכנע לרוחות מזרחיות עזות , ארבע קבוצות מכבי ששיחקו למרות הכול השאירו את תריסר הנקודות בבית. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש)

שבת לא שגרתית עברה על כוחותינו הירוקים במגרש הסינטטי ב"קצף". בשעה שרוב קבוצות הליגה שבתו ממלאכה עקב עונת שזרוע המגרשים, נערכו משחקי השלמה. ולא קל היה לשחק במגרש כי רוחות מזרחיות עזות השתוללו במרחב והפכו את הכדור לכלי משחק קליל שרצים אחריו ומנסים לבייתו, תרתי משמע.
 
קבוצת נערים א' מכבי "יואל" חיפה השלימה את משחקה מהמחזור השביעי מול בני יהודה וגברה עליה ללא תנאי 0:3. עמית מור, זיו מורגן ורועי מרדכי הבקיעו, האחרון עובד "שעות נוספות" וכאשר אינו מבקיע לזכות נערים ב' "מקפיצים" אותו לשנת גיל מבוגרת יותר וגם כאן כבר הספיק לכבוש ארבעה שערים בנוסף ל-13 בנערים ב'. הניצחון הקפיץ את קבוצתו של אברהם אבוקרט למקום השני ועדיין חסר לה משחק ביתי מול מכבי פתח תקווה שישוחק בשבת הקרובה. גם לראשונה בטבלה מכבי תל אביב משחק חסר וכעת הפער בין השתיים עומד על שלוש נקודות- ל"צהובים" 22 לעומת 19 של חיפה. הפועל תל אביב (18) ובני יהודה (17) עם משחק עודף.
 
קבוצת ילדים ב' מכבי "אפרים" חיפה אותה מאמן עופר קולטון פתחה את משחקי הבית שלעונה זו עם ניצחון 1:3 על הפועל ניר רמת השרון ובחלוף שני מחזורים נותרו ארבע קבוצות במחוז המרכז עם מלוא שש הנקודות, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ומכבי "אפרים" חיפה. את השערים הבקיעו סאלח ספיה, ענאן חלאילי וגלעד מרום.
 
לא רק הירח הפך לחיזיון נדיר . קשה למצוא היום "דרבי" של ממש . תם ונשלם עידן היריבות העירונית. רק בבוגרים ובנוער ובילדים ג' וטרום א'. הסיבה: במכבי חיפה קיבלו החלטה להעביר את רוב הקבוצות לליגות "קשות ומאתגרות" יותר. נערים א' בליגת העל, נערים ב' בליגה הארצית דרום, נערים ג', ילדים א' וב' במחוז המרכז. אז המפגש הראשון בין אדום לירוק נערך ב"קצף" וקבוצת ילדים ג' מכבי "עודד" חיפה של בני הרשקוביץ ניצחה 1:9 למרות הרוח שסייעה להפועל לא לספוג יותר. גם במחצית הראשונה, כששיחקה נגד הרוח, מכבי הוליכה 0:3 ובשנייה הוסיפה כמות כפולה.
 
גרוע יותר היה המצב בטרום א'. הקטקטים של מכבי "ישעיהו" חיפה והפועל כפר סבא, במשחק שהוקדם, נאבקו באיתני הטבע וכמעט היו זקוקים לאבנים במכנסיים כדי להישאר צמודים למשטח הדשא הסינטטי. בסופו של דבר גם ירד גשם, מטר של שערים כשחיפה צוברת ניצחון שלישי ברציפות 4:24. קבוצתו של משה שושן דילגה לפסגה ורק שתי קבוצות נוספות, הפועל רעננה וניר רמת השרון מסוגלות להדביק אותה.
 
קבוצות מחלקת הנוער עשו את העבודה גם בתנאים יותר קשים. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש)