"אם אתם מקווים לנצח, אני מתכוון להקשות עליכם"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"אם אתם מקווים לנצח, אני מתכוון להקשות עליכם"
שישי , 09/12/2016

"אם אתם מקווים לנצח, אני מתכוון להקשות עליכם"

GREENCAST פרק 9: לקראת המשחק נגד הפועל רעננה בשבת (20:30), שוחחנו עם שחקן העבר של מכבי חיפה, ומאמן היריבה בשבת, חיים סילבס. האזינו >>>

בשבת (20:30) יפגשו הירוקים את הפועל רעננה למשחק חוץ במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל. מאמן היריבה, שהוא גם שחקן עבר של המועדון הירוק, חיים סילבס, הסכים להתראיין ל-GREENCAST, הפודקאסט הרשמי של מכבי חיפה.

ראשית, התייחס סילבס לתקופתו כשחקן במכבי חיפה: "היו לי כל כך הרבה חוויות וכל כך הרבה ערכים שקיבלתי במועדון הזה. כל הילדות שלי וכל מבנה האישיות שלי עוצבו במחלקת הנוער. אני אומר בפה מלא - כל מה שלמדתי מקצועית בנוי על היסודות שלמדתי במחלקת הנוער כשחקן ואני תמיד אהיה אסיר תודה למועדון הזה".

לגבי השאלה מה מצפה למכבי חיפה במפגש עם רעננה בשבת, השיב המאמן: "השאלה מה אתם מקווים, אם אתם מקווים לנצח אז אני מתכוון להקשות עליכם. לצערי הרב, המטרות שלנו מנוגדות בשבת הזאת". עוד הוסיף המאמן: "מצפה לנו משחק מאוד מאוד קשה, ואני מקווה שגם מכבי חיפה יוכלו להגיד אחרי המשחק שהיה להם משחק מאוד קשה."

לגבי ההכנה למשחק, השיב: "מכבי חיפה היא לא כמו כל קבוצה, בטח לא עבורי, אבל אנחנו מתכוננים למשחק כמו תמיד, הכי טוב שאפשר."

לקראת תום הראיון נשאל סילבס לגבי השאיפות בתפקידו הנוכחי: "במכבי חיפה לימדו אותי לעשות הכי טוב שאפשר ולנצח ולהיות מקום ראשון. זה מה שאני תמיד שואף ורוצה" והוסיף עם קריצה "חיפה והאנשים שלה הם בלב שלי ואני מאחל הצלחה לכולם גם בשבת הזאת, אבל קצת יותר לרעננה". האזינו לראיון המלא בוידאו המצורף מעלה.

מכירת הכרטיסים באתר נמשכת ויהיה ניתן גם לקנות כרטיסים בקופות האצטדיון ביום המשחק. לרכישה, ניתן ללחוץ על הכפתור התחתון: