שחקני הקבוצה במפגש עם שכבה ט' בביה"ס גלים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שחקני הקבוצה במפגש עם שכבה ט' בביה"ס גלים
שני , 26/12/2016

שחקני הקבוצה במפגש עם שכבה ט' בביה"ס גלים

אוהדי לויטה, גיל אופק ומוחמד עוואד הגיעו לאולם התרבות למפגש מיוחד עם התלמידים בנושא רב תרבותיות בישראל ונגד אלימות וגזענות. בסיום המפגש הוזמנו התלמידים למשחק נגד בני סכנין

ביום חמישי האחרון, הגיעו אוהד לויטה, גיל אופק ומוחמד עוואד לבית הספר גלים בכפר גלים לצורך מפגש מיוחד עם שכבת ט' בנושא רב תרבותיות בישראל ונגד אלימות וגזענות. השחקנים שוחחו בהרחבה עם הנערים ואף ענו לשאלותיהם. במקום נרשמה התלהבות רבה לנוכח האירוע המרגש. בסיום המפגש, הזמינו השחקנים את התלמידים למשחק הבית נגד בני סכנין.

שוער הקבוצה, אוהד לויטה, נשא דברים במהלך המפגש: "לפעמים נוח לנו לשים אנשים בתוך מסגרות מסויימות. החוכמה היא לדעת לשפוט אדם לפי התנהגותו והבחירות שהוא עושה ברמה הבין-אישית, ולא על פי התיוגים שאנחנו מורגלים לשים על אנשים. במכבי חיפה אנחנו מחונכים בכל הגילאים לגשר על פער התרבויות, לגנות כל ביטוי של אלימות או גזענות, ותמיד להתייחס לכולם בכבוד, שוויון וסובלנות. האדם לפני השחקן".

בתום המפגש, אביה של אחת התלמידות, רשם הודעת תודה בדף הפייסבוק האישי שלו: "מפגש בלתי אמצעי עם שחקנים צנועים, לבביים ואיכותיים שהגיעו מיד בתום האימון ודיברו אל התלמידים הנלהבים בגובה העיניים על רב תרבותיות בחברה וערכים של אהבת הזולת ונגד גזענות ואלימות בכדורגל ובכלל. גאה להיות אוהד ירוק ושותף פעיל של המועדון הנפלא הזה שממשיך בהנחלת מורשת כה יפה של "האדם לפני השחקן. תודה לגיל, מוחמד ואוהד על הזמן שהקדישו והדברים ששיתפו ושנגעו בבני נוער רבים. מי ייתן ונראה כאן מציאות טובה יותר של רב תרבותיות, אהבת הזולת וספורט ללא גזענות ואלימות. אשרי המאמין. תודה אחרונה למחלקת קשרי אוהדים ולמיטל הנפלאה שנרתמו לטובת מטרה משותפת למען הקהילה בנושא כה חשוב".

השחקנים במהלך המפגש בביה"ס גלים בכפר גלים