מבצע רכישת כרטיסים לילדים ונוער בסיכון
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מבצע רכישת כרטיסים לילדים ונוער בסיכון
ראשון , 29/01/2017

מבצע רכישת כרטיסים לילדים ונוער בסיכון

המועדון, בשיתוף עם עמותות לנוער בסיכון, יאפשר רכישת כרטיסים למשחקה של מכבי "שמואל" חיפה נגד דורטמונד, אשר יועברו באמצעות מכבי חיפה לילדים ונוער בסיכון.

מועדון הכדורגל מכבי חיפה, בשיתוף עם עמותות לנוער בסיכון, מקיים מבצע מיוחד לרכישת כרטיסים למשחק של מכבי "שמואל" חיפה נגד דורטמונד, במטרה להעביר את כל הכרטיסים שנרכשו לילדי העמותות. 

כל אדם אשר יהיה מעוניין לרכוש כרטיסים עבור הילדים, יוכל לעשות זאת באמצעות רכישת כרטיסים בקופות האצטדיון, או באמצעות הטלפון בעלות של 10 ש"ח בלבד לכרטיס. הכרטיסים אשר ירכשו עבור מטרה זו, יועברו לילדי העמותות הבאות:

אחוזת ילדים ויצו חיפה:
נוער בסיכון בגילאים 7-18, בעלי מגוון רחב של בעיות, המתחנכים בחינוך המיוחד. אחוזת הילדים מבוססת על פעילות משולבת ב – 3 מישורים: פנימייה, בי"ס ושירות טיפולי.

מט"ב השירות לאומנה:
עמותה ללא כוונת רווח אשר נועדה לטפל ולדאוג לילדים בסיכון אשר הוצאו מביתם בשל תפקוד הורי לקוי, לפרק זמן קצר או ארוך, והושמו במשפחה אומנת (ילדים ובני נוער עד גיל 18).

כפר ילדים ונוער אהבה:
פנימייה טיפולית חינוכית (גילאים 6-18). הילדים מופנים לפנימייה ע"י לשכות הרווחה וזאת בשל מצב סוציואקונומי נמוך ומשפחות רב בעייתיות. חניכי הפנימייה מאופיינים בבעיות רגשיות הנובעות מסיטואציות חייהם, והמשפיעות על יכולת הלמידה שלהם, בעיות התנהגות ועוד.

בני נוער פרויקט מיל"ה:
פרויקט מיל"ה – מובילי יחד למען הנוער.
פרויקט בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל המלווה בני נוער במצוקה הנמצאים בשולי החברה.

מועדוני נוער בסיכון (חיפה והקריות):
ילדים ובני נוער, עולים חדשים ו"צברים", בני נוער בפוטנציה לסיכון והתדרדרות מרקע של משפחות רב בעייתיות, מצוקה כלכלית, בעיות הסתגלות, על סף נשירה ממסגרות חינוכיות בסיכון להתדרדרות ופשע.

מטרת הפעילות היא לקדם את הילדים אשר נמצאים במסגרת העמותות, ולהעניק להם חוויה ספורטיבית יוצאת דופן.

טלפון משרד הכרטיסים - 04-7704444

לאפשר לילדים לחוות משחק היסטורי בסמי עופר. (צילום: כתום צלמים)