קבוצת הנוער ניצחה בדרבי!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
קבוצת הנוער ניצחה בדרבי!
שבת , 11/02/2017

קבוצת הנוער ניצחה בדרבי!

מכבי "שמואל" חיפה פגשה את היריבה העירונית ב"קצף". מוחמד עוואד כבש את השער היחיד במשחק (48') שקבע ניצחון ירוק. צילום: ג'ו הירש

ארבעה ימים לאחר המשחק נגד בורוסיה דורטמונד במסגרת ליגת האלופות לנוער, התייצבו שחקניו של איתי מרדכי (שבת), למשחק יוקרתי נוסף כשהפעם ניצבה מולה היריבה העירונית, הפועל חיפה. היה זה המשחק המקדים לפני ההצגה של הקבוצה הבוגרת שגם כן פגשה את האדומים של חיפה. נשיא המועדון, יעקב שחר נכח ביציע וגם מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, המאמן, רנה מולנסטיין, המנהל המקצועי, תור כריסטיאן קרלסן, מנהל הקבוצה, רפי אוסמו ועוד דמויות בולטות בכדורגל הישראלי כדוגמת אייל ברקוביץ' וניר קלינגר. בנוסף, האוהדים הגיעו בהמוניהם לתמוך ולאחר מכן המשיכו לדרבי של הקבוצה הבוגרת.
 
 
הירוקים לפני שריקת הפתיחה (האתר הרשמי, ג'ו הירש)
 
מהלך המשחק:
 
בדקות הראשונות של הדרבי , הירוקים שלטו בכדור יותר וניסו להגיע למצבים. בדקה 21', מצב מסוכן ראשון של הירוקים, יהב גורפינקל, הרים טוב מצד שמאל ומצא את עוואד בתוך הרחבה, החלוץ שיחרר בעיטה לעבר המסגרת  אבל מגן הפועל הצליח לבלום את הנסיון.
 
כשתי דק' לאחר תחילת המחצית השניה הגיע הראשון של הירוקים, מוחמד עוואד השתלט על כדור במרכז המגרש והחל לדהור לעבר שער היריבה, החלוץ הצעיר חלף על פני מספר שחקנים בדרך ודאג לבעוט כדור מקו ה-16', שנעצר רק ברשת. שער מרהיב לעוואד!
 
בדקה 56', דאבל פס של איאס ו-וולבלום השאיר את עראף מול השוער של האדומים, אך הוא ירד טוב ולקח את הכדור.  הפועל ניסו לצאת להתקפה אבל ים כהן חילץ שוב וניסה את כוחו לעבר השער, אבל שוער האדומים שוב היה במקום. בדקה 59',  זה שוב עוואד מול השוער, החלוץ ניסה להקשית, אבל מרג'ון עם אצבעות מתוחות הצליח לגעת בכדור, ובהם האדומים,  אדקנלי היה על הקו כדי להרחיק את הכדור. עד לסיום, הירוקים דאגו לשמור על התוצאה וקבעו ניצחון מרשים בדרבי. 
 
 
מוחמד עוואד, שער מרהיב לחלוץ הצעיר (האתר הרשמי, ג'ו הירש)
 
 
נשיא המועדון, יעקב שחר עם מאמן הקבוצה, רנה מולנסטיין ומנהל הקבוצה, רפי אוסמו (האתר הרשמי, ג'ו הירש)
 
 
הקהל הירוק הגיע בהמוניו למשחק הנוער (האתר הרשמי, ג'ו הירש)
 
לגלריית התמונות המלאה ממשחק הדרבי, לחצו כאן