מהיום אפשר לכבוש מכל פינה ובכל זמן
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מהיום אפשר לכבוש מכל פינה ובכל זמן
חמישי , 23/02/2017

מהיום אפשר לכבוש מכל פינה ובכל זמן

מועדון כדורגל מכבי חיפה גאה להשיק משחק חדש לאוהדים הירוקים - GREEN GOAL

אנו גאים להשיק אפליקציית אנדרואיד ואייפון חדשה בשם Green GOAL - משחק מיומנות בו אתם שולטים בשחקנים הירוקים ומבקיעים איתם אינספור שערים, כדי להתקדם במשחק. מעל מאה שלבים שונים ומגוונים מחכים לכם במשחק החדש כשחלקם יצריכו מכם מיומנות גבוהה, או לא מעט ניסיונות כדי להצליח להתקדם הלאה בעונות של המשחק. שחקני הקבוצה משולבים כבר בפנים כולל שחקני עבר אגדיים כמו ראובן עטר, ככה שאם אתם אוהדים של הקבוצה זה בהחלט בונוס משמעותי.

המשחק הושק כחלק משיתוף פעולה בין מועדון כדורגל מכבי חיפה לחברת פאבולה גיימינג, כאשר המטרה היא לספק לאוהדי מועדון הכדורגל הכי גדול בישראל הנאה ואינטראקציה יום יומית עם הקבוצה. בעולם בו מרביתינו מחזיקים בסמארטפון, אין סיבה שהאינטראקציה המשמעותית של אוהדים תתרחש רק בימים בהם הקבוצה שלהם משחקת. היום אנחנו משיקים את המשחק הראשון ולקראת פגרת הקיץ אנחנו מתכוננים להשיק משחקים נוספים.

בשנים האחרונות מועדוני כדורגל מובילים בינלאומיים כמו ברצלונה, ריאל מדריד, ליברפול, צ׳לסי, מילאן, רומא ורבים וטובים אחרים, ממשיכים להשקיע יותר ויותר משאבים לכיוון העולם הדיגיטלי ומשיקים משחקים ממותגים לאוהדים שלהם, שם האינטראקציה היא יומיומית וכמות האוהדים הפוטנציאלית גבוהה משמעותית מכמות האוהדים שנכנסים באצטדיון הפיזי של הקבוצה.

אנחנו מזמינים אתכם להתנסות במשחק ולהחליט בעצמכם. הורידו כבר עכשיו את Green Goal ותתחילו לכבוש מכל פינה! להורדה, לחצו כאן

אפליקצית משחק חדשה לאוהדים (האתר הרשמי)

משחק מיומנות בו אתם שולטים בשחקנים הירוקים וכובשים אינספור שערים (האתר הרשמי)