לוזון: "כולם נתנו הכל למען הקבוצה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
לוזון: "כולם נתנו הכל למען הקבוצה"
שבת , 22/04/2017

לוזון: "כולם נתנו הכל למען הקבוצה"

מאמן הירוקים התראיין בתום ההתמודדות מול פ"ת ונשמע מעודד. עוד מדבריו: "יש לי רק מטרה אחת, לבוא למשחק הבא מול הפועל באר שבע ושוב להפגין את אותה מחויבות ואותו רצון". צילום: האתר הרשמי (ערן לוף)

הירוקים חזרו הערב לנצח באצטדיון המושבה, כאשר גברו על מכבי פתח תקווה בתוצאה 0:1 משער בודד של קפטן הקבוצה, דקל קינן בדקה ה-10' למשחק. בתום המשחק התראיין מאמן הקבוצה, גיא לוזון והתייחס ליכולת של שחקניו: "במחצית הראשונה היינו מאוד דינמיים וזה היה לא פשוט נוכח תנאי מזג האוויר. לחצנו והיינו מאוד מאורגנים. כבשנו גול, אבל יכולנו לכבוש עוד. במחצית השנייה אני חושב שהייתה נפילה בעקבות המאמץ שנתנו במחצית הראשונה, בכיוון של הדקה ה- 65' / 70', וברגעים האלה צריכים לנצח את המשחקים בכוח. אתה צריך להיות מחויב, אגריסיבי מאוד ומאורגן ולמרות שמכבי פ"ת שלטה במחצית השניה, כמעט ולא היו איומים ממשיים לכיוון השער."

לשאלה האם יש מחשבות על אירופה, ענה המאמן הירוק: "אני לא מפנטז על כלום. יש לי רק מטרה אחת, לבוא למשחק הבא מול הפועל באר שבע ושוב להפגין את אותה מחויבות ואותו רצון. אני חושב שהיום ראינו קבוצה. אחד עוזר לחבר שלו וגם אם יש טעות אז השני מחפה וכולם נתנו הכל למען הקבוצה וזה הצעד הראשון שצריך לעשות כדי להגיע לאנשהו". סיכם המאמן.

לוזון: "היום ראינו קבוצה". צילום: האתר הרשמי (ערן לוף)