יש אליפות: מכבי "שמואל" חיפה חגגה אליפות בבית
EN threads facebook youtube instagram tiktok
יש אליפות: מכבי "שמואל" חיפה חגגה אליפות בבית
שבת , 29/04/2017

יש אליפות: מכבי "שמואל" חיפה חגגה אליפות בבית

האלופה פגשה את הכחולים לבנים ב"קצף". עידן בנימין (27') ואמית ליבגוט (40'), כבשו לאורחים, ים כהן צימק מהנקודה הלבנה (79'). בסיום חגגו הירוקים אליפות יחד עם הקהל. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש)

מכבי "שמואל" חיפה עלתה היום (שבת), לכר הדשא בידיעה שהאליפות השניה ברציפות כבר הובטחה וזאת לאחר הפסדה של הפועל רעננה. הירוקים הצעירים חוגגים את האליפות ה-14 בתולדות המועדון והאליפות ה-12 מאז הוקמה ליגת העל לנוער בעונת 1983/84.  

חניכיו של איתי מרדכי, יכולים להיות גאים בעצמם על הדרך שעברו וההישגים שקטפו במהלך העונה הנוכחית. פתיחת עונה מרשימה עם 6 נצחונות, מעידה קלה (1:0) במחזור השביעי מול רעננה שבדיעבד התחרתה על האליפות מול הירוקים, והמשך ריצה מרשימה של 17 משחקים ללא הפסד (!) ומתוכם רק שלושה תוצאות תיקו.

לאחר החזרה מטורניר דאלאס בארה"ב חזרו הירוקים לליגה ונחלו שני הפסדים (במצטבר, שלושה בסה"כ לאורך העונה) למכבי נתניה ומכבי תל אביב, שאילצו אותם לדחות את חגיגות האליפות, אבל כאמור היום, לאור הפסדה של המתחרה מהשרון לבני סכנין (5:0), הופיע האור הירוק לחגיגות של זכיה באליפות שניה ברציפות.

השחקנים מודים לקהל (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

מהלך המשחק:

בדקה ה-7', האורחים הגיעו להזדמנות ראשונה כאשר עידן בנימין ניסה בבעיטה מחוץ לרחבה אבל הכדור הלך גבוה. בדקה ה-26', פתח תקווה ניסתה שוב כשמוחמד סרסור ניסה מטווח של כ-20' מטרים אבל רועי פוקס היה מספיק ערני בשביל להדוף את הסכנה.

בדקה ה-27', טבע בארט, העביר כדור רוחב מהאגף שמצא את עידן בנימין פנוי, הקשר הצעיר השתלט ומקרוב דחק את הכדור לרשת החשופה והעניק יתרון לאורחים. בדקה ה-31', ים כהן ניסה בבעיטה חופשית אבל הכדור הלך מעל לשערו של רועי מעוז.

בדקה ה-40', אמית ליבגוט הצליח להכפיל את התוצאה עבור פתח תקווה לאחר שהשתלט על הריבאונד שלו עצמו ושלח כדור קשתי שנחת ברשת. 

עם תחילת המחצית השניה ביצע המאמן הירוק, איתי מרדכי חילוף משולש כשהכניס את אדם אבו ג'אנב, איאס ערף וגיא במקומם של פיטר אליאס, סהר דבח וליעד מרדכי. בדקה ה-54', בעיטה של אבו פאני למסגרת מסתיימת בהדיפה לא טובה של רועי מעוז אך מיכאל בן ברוך בועט מחוץ למסגרת.

בדקה ה57', אחרי עבירה ברוטאלית על עופרי ארד השופט איאהב אליאס לא מהסס ושולף את הכרטיס האדום לטום צבר. בדה ה-61', כדור עומק מצויין מוצא את גיא דהן שמוצא את עצמו באחד-על-אחד מול השוער אך הכדור נעצר בקורה.

בדקה ה-77', הירוקים זכו לכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר הכשלה של עידן אהדנני על גל קתבי. ים כהן ניגש לבעוט והקשר הצעיר לא התבלבל ושלח את הכדור לרשת של מעוז וצימק את התוצאה.

בדקה ה-88', הירוקים ערכו חילוף נוסף כשהקפטן, מיכאל בן ברוך, פינה את מקומו לטובת אלון אזוגי. 

הרכב מכבי "שמואל" חיפה: רועי פוקס, פיטר אליאס, עופרי ארד, ג'יג'י דרסיליה, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, סהר דבח, ים כהן, ליעד מרדכי, מיכאל בן ברוך וגל קתבי. 

כן שותפו: אדם אבו ג'אנב, איאס עראף, גיא דהן, אלון אזוגי

הרכב מכבי פתח תקווה: רועי מעוז, דניאל בוסי, עידן אהדנני, גיא קאופמן, טבע בארט, טום צבר, מוחמד סרסור, יאלי שיראי, עידן ועקנין, עידן בנימין ואמית ליבגוט

כן שותפו: אביהו עזר, ארד בר, בן כדורי

ג'יג'י דרסיליה במהלך המשחק (האתר הרשמי)

רועי פוקס מכוון את ההגנה (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

איתי מרדכי (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

מוחמד אבו פאני (האתר הרשמי, ראובן כהן)

הירוקים חוגגים אליפות שניה ברציפות (האתר הרשמי, ראובן כהן)

תמונה משותפת (האתר הרשמי, ג'ו הירש)

 

** עקב סכסוך בין ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים נערכו היום רק משחקים בליגות נערים א'. מכבי "יואל" חיפה חזרה ממשחק חוץ עם ניצחון 0:2 על הפועל רעננה משערים של דניאל מור ומוחמד כנעאן. בליגה הארצית צפון גברה המוליכה מכבי "שמעון" חיפה על מכבי צור-שלום 0:2 מצמד של מג'די אבו-טפלא.