מוניוס: בעקבות בעיה משפחתית מורכבת לא אגיע
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מוניוס: בעקבות בעיה משפחתית מורכבת לא אגיע
שלישי , 13/06/2017

מוניוס: בעקבות בעיה משפחתית מורכבת לא אגיע

ביממה האחרונה, עדכן המנג'ר המיועד את הנשיא, יעקב שחר, כי לא יוכל להגיע לישראל. בשלב הראשון, הוחלט במועדון להמשיך לעבוד לפי תכנית בניית הסגל של מוניוס וגיא לוזון. שחר: "יש דברים שהם מעל לכדורגל, מאחלים לו שכל בעיותיו יבואו על פתרונן"

טוני מוניס, המנג'ר שחתם במכבי חיפה לשנתיים והיה אמור להיות מוצג רשמית בתחילת חודש יולי, הודיע כי בשל בעיה משפחתית מורכבת, אינו יגיע לישראל.

מוניוס, שעמל על בניית הסגל יחד עם המאמן, גיא לוזון, בחודשיים האחרונים ואף ביקר בישראל ונפגש עם המנכ"ל, אסף בן דב ולוזון מספר פעמים בחו"ל במהלך השבועות האחרונים, עדכן במכתב מפורט לנשיא המועדון כי בשל בעיה אישית משפחתית מורכבת לא יוכל להגיע לישראל. במכתב הודה מוניוס לנשיא על ההזדמנות והתנצל על הבעיה הלא צפויה. הנשיא, יעקב שחר, נעתר לבקשתו של טוני שלא להגיע לישראל בשל הסיטואציה המורכבת.

ראשי המועדון, שעבדו מול טוני והתרשמו מאוד מדרכו ומאופן בניית הקבוצה, קיבלו באכזבה אך בהבנה את בקשתו של המנג'ר המיועד. המשך בנית הסגל תושלם לפי התוכנית שנקבעה ע"י מוניוס ולוזון כאשר עם מספר שחקנים אף נפתח משא ומתן. מוניוס, יסייע בתהליך בניית הסגל ממקום מושבו בספרד.

הנשיא, יעקב שחר, התייחס למכתבו של מוניוס: "יש דברים שהם מעל לכדורגל ואנו כמובן מאוכזבים, אני משוכנע שנמשיך להיעזר בטוני ונשמור איתו על קשר הדוק. אנו מאחלים לו שכל בעיותיו יבואו על פתרונן".


"יש דברים שהם מעבר לכדורגל" (האתר הרשמי)



מכתבו של טוני מוניוס