הפסד 3:4 לקבוצת הנוער מול מכבי "שלומי" נתניה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הפסד 3:4 לקבוצת הנוער מול מכבי "שלומי" נתניה
שבת , 16/09/2017

הפסד 3:4 לקבוצת הנוער מול מכבי "שלומי" נתניה

קבוצת הנוער של המועדון מכבי "שמואל" חיפה התארחה היום (שבת) אצל מכבי "שלומי" נתניה למשחק במסגרת המחזור השני של ליגת העל לנוער. הירוקים נוצחו 3:4. כבשו לירוקים: ים כהן (29) שאדי מסארווה (35) ואדם אבו ג'אנב (75). צילום: באדיבות ONE

לאחר הניצחון המרשים ב"קצף" 0:3 על הפועל אשקלון במחזור הראשון, הירוקים יצאו למשחק חוץ קשה בנתניה במסגרת המחזור השני של ליגת העל לנוער. 
חניכיו של איתי מרדכי קיוו לשמור על המומנטום החיובי ממחזור הפתיחה אך נתקלו במשוכה קשה בדמותה של מכבי "שלומי" נתניה שניצחה 3:4. כבשו לירוקים: ים כהן (29) שאדי מסארווה (35) ואדם אבו ג'אנב (75).

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

שופט המשחק מוחמד כיאל הוציא לדרך את המשחק בנתניה תחת חום כבד. הדקות הראשונות במשחק היו שקולות ושתי הקבוצות לא סיכנו את השער, בדקה ה-12 קרן מצויינת של ים כהן מצאה את ראשו של גיא דהן שנגח מעל המשקוף, דקה 16: ירין שרעבי נשלח בכדור עומק, הקשר פרץ קדימה והעביר כדור רוחב טוב ליונס מלאדה שנשאר לבד מול רועי פוקס הבעיטה הראשונה של מלנה נעצרה בקורה אך החלוץ השתלט על הריבאונד והעלה את נתניה ליתרון 0:1.
דקה 19: חטיפת כדור של נתניה, אביאל אסרס רץ עם הכדור עד לרחבה והצליח להכניע את פוקס 0:2 למארחים.
דקה 20: גיל חדד נשאר פנוי על סף הרחבה בעט נהדר אך שוער המארחת עם תגובה נפלאה הצליח להדוף לקרן. דקה 26: שרעבי פרץ על הקו, העביר כדור רוחב לאיעד חאג' שדחק את השלישי של המארחים 0:3 לנתניה.
דקה 28: גיא דהן השתלט על כדור בתוך הרחבה ובעט כדור חזק  שנהדף ע"י השוער. 
 דקה 29: גיא דהן פרץ נהדר לתור הרחבה והוכשל השופט לא התלבט וקבע פנדל לירוקים, ים כהן לקח את הפנדל בעט לפינה השמאלית והכניע את השוער 3:1 לנתניה. דקה 31: חילוף בשורות הירוקים שאדי מאסרווה נכנס במוקומו של דניאל מור יוסף
דקה 32: כרטיס צהוב לאופק בלולו לאחר הכשלה גסה.
 דקה 35: מחמוד ג'אבר עם הכנסת כדור נהדרת לאחר פריצה יפה באגף ימין הכדור מוצא את שאדי מסארווה שדחק פנימה וצימק את התוצאה ל 3:2.

מחצית שנייה:

דקה 52: חילוף בשורות הירוקים נכנס אסף סלע יוצא זיו מורגן.
דקה 59: מלאדה חטף כדור וניצב מול רועי פוקס שהכשיל, אותו, פנדל לנתניה. איעד חאג' ניגש לבעוט וכבש. 2:4 למכבי נתניה.
דקה 68: עוד חילוף בשורות הירוקים מאור לוי נכנס במקומו של ים כהן
דקה 75: איזה גול!! הירוקים מצמקים ל 3:4 משער ענק של אדם אבו ג'אנב, הקשר השתלט על כדור מחוץ לרחבה ושחרר בעיטה אדירה ברגל ימין לחיבורי השער של המארחים.
דקה 82: חילוף אחרון של הירוקים דולב בורה נכנס במקומו של גיל חדד.
בסיום הפסד ראשון לקבוצת הנוער הירוקה 3:4 למכבי נתניה.


צילום: באדיבות ONE.


צילום: באדיבות ONE.


צילום: באדיבות ONE.