"בואו נשמח אחרי כל ניצחון"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"בואו נשמח אחרי כל ניצחון"
שני , 09/10/2017

"בואו נשמח אחרי כל ניצחון"

גיא לוזון, מאמן הקבוצה ערך מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה ביום שבת מול מכבי פתח תקווה. "אם נשמח אחרי כל ניצחון זה יעזור לנו בהמשך. לא צריכים לקחת כל ניצחון כמובן מאליו". צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).

מאמן הקבוצה, גיא לוזון ערך מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה ביום שבת בו יתארחו הירוקים אצל מכבי פתח תקווה. 

ראשית, התייחס לוזון להכנות לקראת המשחק הקרוב: "יש לנו חיסורים של שחקני הנבחרות הלאומיות. אנחנו שמחים שיש לנו שחקנים בנבחרת הלאומיות של אוסטרליה (רוקאביצה) ובולגריה (קוסטדינוב). אלה שנמצאים מתכוננים לקראת המשחק החשוב מול מכבי פ"ת. מצפה לנו משחק מול יריבה טובה ועיקשית ששיחקה מצויין מול הפועל ב"ש. אנחנו הקבוצה שצברה הכי הרבה נקודות בשלושת המחזורים האחרונים. צריכים להמשיך במומנטום החיובי".

לגבי הניתוח שעבר קשר הקבוצה, שלומי אזולאי אמר המאמן: "הוא שחקן משמעותי בסגל שלנו. אנחנו מאחלים לו החלמה מהירה אחרי שהוא עבר פציעה לא שגרתית. אנחנו מועדון גדול וחזק שיתמוך בו לכל אורך תהליך ההחלמה".

בהמשך, אמר לוזון: "יש לנו 100 אחוזי הצלחה במשחקי הבית. מנגד, לא הצגנו את היכולת שאנחנו רוצים להציג במשחקי החוץ. נבוא במלא הכוח כדי לקחת את הנקודות". 

לאחר מכן, הוסיף המאמן: "אני שואב את הביטחון מהשחקנים שלי. הם עובדים בצורה רצינית ורוצים להשתפר. אני נותן להם את הביטחון והם מחזירים לי. כל עוד אנחנו ביחד נביא את התוצאות". 

לקראת המשחקים הקרובים שיכולים למקם את הקבוצה בצמרת הטבלה אמר לוזון: "אנחנו צריכים להישאר צנועים ולהיות ממוקדים במשימה הקרובה. לא חושבים על המשחקים הקרובים. צריכים לשמוח אחרי כל ניצחון ולא לקחת כל ניצחון כמובן מאליו. אם ניקח את השמחה אחרי ניצחונות זה יעזור לנו בהמשך. יש דברים שצריכים לשפר במשחק. אנחנו קבוצה חדשה. צריכים לנצח ולהביא את התוצאות ובמקביל להשתפר תוך כדי תנועה".

לסיום, סיכם המאמן: "יש לנו אינטרס משותף שהוא הצלחת המועדון. לצפות מאיתנו כרגע להציג כדורגל שוטף זה לא מציאותי. אין מרמור בקבוצה. לגיטימי ששחקנים יהיו מאוכזבים שהם לא משחקים. כולם חיוביים ונותנים מאה אחוז".


 

"צריכים לשמוח אחרי כל ניצחון", גיא לוזון. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).

   
 .