סיכום מחזור אמצע השבוע במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום מחזור אמצע השבוע במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן , |  שישי , 13/10/2017

סיכום מחזור אמצע השבוע במחלקת הנוער

ארבעה משחקי ליגה לנערים נערכו באמצע השבוע. קבוצות נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד, מכבי "יהויכים" חיפה וקבוצת נערים ג' מכבי "מקס" חיפה רשמו ניצחונות מרשימים. צילומים: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

אכזבה שלישית יחסית נכונה לקבוצת נערים א' מכבי "שמעון" חיפה שלא מצליחה לנצח זה המשחק השלישי ברציפות ומתחפשת לסנטה קלאוס הזמני של הליגה הארצית הצפונית. הפעם נהנתה ממתנת סוכות מ.ס.כרמיאל/צפת ששלפה נקודה מהמגרש בנהלל (1:1) והשאירה את קבוצתו של גולן פרל עם חמש נקודות בלבד מתריסר האפשריות.

57 דקות לא הצליחו חלוצי מכבי חיפה גולדשנפלד- קצף (נערים ב') להבקיע את שערה של המארחת הפועל באר שבע שהתקנאה בניר רמת השרון שהצליחה לברוח מ"קצף" עם נקודה יקרה. חניכיו של אברהם אבוקרט ניסו לפצח את המערך הדרומי וזה לא עלה ברגלם במחצית הראשונה. "נס סוכות" לא קרה לבאר שבע כי בדקה ה-57 הצליח לירוי גבאי לכבוש שער יתרון מ"בישול" של משה גולן. בכך "החזיר" גבאי חוב משבת עת החטיא בעיטת עונשין. גם ההמשך לא היה ורוד ורק בדקה ה-70 הכפיל סוף פודגוראנו וקבע 0:2 והפעם הכין לו את מצע ההבקעה בר שרביט. עבור הכובש זה שער בכורה בקבוצה בשכבת גילו כאשר בדרך כלל הוא "מוקפץ" לנערים א' שם הרשית עד כה שבעה שערים. נבו שאדו לא כבש אבל הכנה שלו לסתיו נחמני בדקת הסיום (80) הסתיימה באנחת רווחה צפונית ואת מנת השערים השלים גיא סנקר בתוספת הזמן והוא השלים את ה-0:4 המוחץ. הפעם פודגוראנו תפקד על תקן סו-שף. הניצחון לא גרם לחיפה להדביק את שתי הראשונות, בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה שצברו 12 נקודות לעומת 10 של חיפה.

בדקה ה-71 הושלך הס במגרש בנהלל. זה עתה כבשה האורחת מכבי הרצליה שער, הראשון שמכבי "יהויכים" חיפה (נערים ב') ספגה העונה. אל דאגה, אפשר בהחלט להשמיע סירנת ארגעה. כי גם המאמנת ענבל נמני-קנפו לא התרגשה אחרי שהשער הגיע בעקבות שמונה שערים (!!) שחניכיה הבקיעו בשעה שקדמה לשער הכבוד ההרצלייני. תוך תצוגת תכלית נפלאה, בעיקר במחצית הראשונה (0:6) מוטטו מוחמד אבו-רביע עם ארבעה שערים (49,37,27,20), תומס אשתמוז (25 בפנדל), ינאל עראידה (51,29) ובאסם זערורה (38) את הגנת האורחים וקפצו לביקור בראש הטבלה. ובשבת כבר מצפה לקבוצת העמק "משחק עונה" ראשון מול בית"ר טוברוק בנתניה שגם היא לא איבדה נקודות עד כה.

היורה ירד פעמיים בחיפה. אל תגידו אין דבר כזה. יש. מכבי "מקס" חיפה (נערים ג') ארחה ב"קצף" את מכבי ברקאי שספגה במחזור הפתיחה עשירייה מהפועל פתח תקווה. באה קבוצתו של יוסי ג'אנח ושחזרה לברקאי את התוצאה במדויק (1:10). אחרי שני מחזורים לחיפאים מלוא שש הנקודות והפרש שערים 1:15. את השערים במשחק שטוף השערים כבשו תמיר עזה (4) ושישה מחבריו: יעל נגר, ג'וליאן שלופה, שחר כץ, ספיר רזון, רוי הראל ועדן אוטאצי.

גם קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד פתחה את העונה ברגל ימין. שער של נבו בוהארון בדקה העשירית חרץ את גורל משחקה הביתי מול עירוני נשר 0:1. המאמן אריק מלכה כבר עם שלוש נקודות.