שחקני הקבוצה בהפנינג שקיימה עמותת "אלווין"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שחקני הקבוצה בהפנינג שקיימה עמותת "אלווין"
שני , 16/10/2017

שחקני הקבוצה בהפנינג שקיימה עמותת "אלווין"

אופיר מזרחי ואליסון דוס סנטוס, לקחו חלק בשבוע שעבר בהפנינג סוכות שקיימה עמותת "אלווין" במרכז למשפחה בחיפה. צילומים: האתר הרשמי.

ביום שלישי שעבר, השתתפו שחקני הקבוצה, אופיר מזרחי ואליסון דוס סנטוס בהפנינג סוכות שקיימה עמותת "אלווין" במרכז למשפחה בחיפה. 

עמותת אלווין ישראל, נוסדה בשנת 1984, ומספקת שירותים למעל ל-3,000 אנשים עם מוגבלויות, מאמינה כי כל פרט בקהילה ראוי להיות חלק בלתי נפרד של החברה הסובבת אותו, ולא מורחק ומבודד ממנה. מטרת-העל של כלל המסגרות והשירותים באלווין ישראל היא לספק ליחיד ולקבוצה כלים ותמיכה הנדרשים על מנת לשפר את מידת עצמאותם ותפקודם בתוך הקהילה. הארגון מספק שרותי תמיכה לאלפי ילדים, מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלויות, ובמשך השנים מספק כלים למאות מבוגרים לעבוד בתעסוקה נדרשת בקהילה; לעשרות ילדים לצאת ממסגרות החינוך המיוחד ולהשתלב במערכת החינוך הכללי; ולמתבגרים ומבוגרים לגור בתנאים עצמאיים בהתאם לרצונם ועם התמיכות המתאימות.
 
תמר לווינג, רכזת המרכז למשפחה, הודתה בסיום: "רציתי לומר תודה על ההיענות לשמח ילדים ולתרום לקהילה. בלעדיכם כל היום הזה פשוט לא היה קורה! הילדים מאוד שמחו והתרגשו, גם אחרי שהשחקנים הלכו. אופיר מזרחי ואליסון ודוס סנטוס היו מאוד רגישים וחייכנים לילדים ובסבלנות אין סוף חיבקו והצטלמו. תודה רבה!".