"נהנתי לראות את השחקנים שמחים לאחר הניצחון"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"נהנתי לראות את השחקנים שמחים לאחר הניצחון"
רביעי , 10/01/2018

"נהנתי לראות את השחקנים שמחים לאחר הניצחון"

עוזר המאמן, רוב מאס, התראיין במסיבת עיתונאים לאחר הניצחון על הפועל רעננה. "במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב, הגיע לנו לנצח". צילום: אתר מכבי חיפה.

רוב מאס, עוזר המאמן, התראיין במסיבת עיתונאים לאחר הניצחון 0:3 על הפועל רעננה. צמד של סלליך (38', 69') ושער של רוקאביצה (76') העניקו את הניצחון לירוקים.

ראשית, התייחס מאס למשחק: "שיחקנו לא טוב במחצית הראשונה, לא כמו שאנחנו יכולים וצריכים לשחק. במחצית אמרתי לשחקנים שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. היינו צריכים לשחק יותר מהר ולהניע את הכדור ואז יהיו יותר שטחים פתוחים, וזה מה שקרה במחצית השנייה. בטחתי בשחקנים ונתתי להם את הביטחון שהם יכולים לשחק טוב יותר".

לאחר מכן, הוסיף עוזר המאמן ואמר: "נהנתי לראות את השחקנים שמחים לאחר הניצחון. אני לא מסתכל רחוק, אלא רק ממשחק למשחק. ביום שני משחק חדש, נקח את הדברים החיוביים מהמשחק היום ביניהם שיתוף שחקנים מהאקדמיה שלנו, זאת מחמאה גדולה למועדון שיש לנו שחקנים מוכשרים שאנחנו יכולים להשתמש בהם".

לסיום, התייחס מאס לקאיו שבישל את השער הראשון במשחק: "קאיו הוא שחקן שיכול לעשות דברים חיוביים עם הכדור ולכן אנחנו צריכים לתת לו אותו. הוא צריך להיות יותר דומיננטי, אחרי החזרה מהפציעה הוא משתפר ועובד קשה כדי לקבל את חולצת ההרכב".  


"במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים", רוב מאס. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).