פרד רוטן סיכם כמאמן הקבוצה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
פרד רוטן סיכם כמאמן הקבוצה
רביעי , 24/01/2018

פרד רוטן סיכם כמאמן הקבוצה

ההולנדי, שאימן בשאלקה, איינדהובן ופיינורד נבחר על ידי המנהל הטכני, מו אלאך, לאחר שנבחנו לא מעט מועמדים. הוא סיכם לשנה וחצי במכבי חיפה ויחל לעבוד בימים הקרובים. רוטן יצפה מהיציע במשחק הגביע היום מול מכבי ת"א.

מאמן חדש למכבי חיפה. פרד רוטן ההולנדי, סיכם הבוקר לשנה וחצי במועדון. רוטן ביקר בארץ כבר בשבוע שעבר במשך כמה ימים ומלבד שיחות גם התרשם מהמועדון ומתקניו. רוטן גם היה נוכח בשבת באצטדיון הי"א וצפה במשחק התיקו מול מ.ס. אשדוד. ההולנדי יצפה הערב במשחק הגביע מול מכבי ת"א.
 
רוטן שיחק במהלך כל הקריירה שלו בטוונטה אנסחדה ההולנדית ואף זכה לרשום הופעה אחת במדי הנבחרת ההולנדית הגדולה של 1988, שזכתה לאחר מכן באליפות אירופה.
 
כמה שנים לאחר שפרש, החל את דרכו המקצועית במועדון בו גדל ושימש שם כעוזר מנג'ר, מנג'ר ולאחר מכן מנהל טכני. בהמשך אימן רוטן במועדוני פאר – פיינורד, שאלקה 04 הגרמנית ואיינדהובן, עימה גם זכה בגביע. קבוצתו האחרונה של רוטן היתה אל שבאב אל ערבי, מדובאי.
 
רוטן אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "התרשמתי מאוד מהחזון של המועדון הזה, האנשים שמנהלים אותו, המתקנים ובעיקר מהרצון להחזיר אותו למקום בו הוא אמור וצריך להיות. אני מצפה כבר להגיע ולהתחיל לעבוד, אעשה הכל לא לאכזב את ההנהלה ואת האוהדים".
 
נשיא המועדון, יעקב שחר, התייחס לסיכומו של ההולנדי ואמר: "נפגשתי עם פרד רוטן בשבוע שעבר והוא הותיר עלי רושם חיובי וטוב. הקרדיט מגיע למו אלאך שהצליח לרתום לתפקיד, מאמן עם רזומה שכזה. אנחנו מקווים ומייחלים לשינוי בהנהגתו".
 
גם המנהל הטכני, מו אלאך, הגיב על סיכומו של רוטן ואמר: "לקחנו את הזמן בבחירת המאמן החדש בשל כמה סיבות. החתמתו של פרד רוטן עזרה לנו לקבל מאמן איכותי, מנוסה ובעל מוטיבציה. אנחנו בטוחים שרוטן יצליח לשדרג ולפתח את היכולות שלנו. כמובן שהניסיון שלו ייתן לנו ערך מוסף במחלקה הטכנית של המועדון".