נערים ב': מכבי זכתה באליפות
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נערים ב': מכבי זכתה באליפות
מאת: יצחק הברמן , |  רביעי , 09/05/2018

נערים ב': מכבי זכתה באליפות

הישג פנטסטי: מכבי "יהויכים" חיפה זכתה אתמול באליפות הליגה הארצית, אחרי שהביסה את מכבי צור שלום ונהנתה מהפסד חוץ של מכבי נתניה. יש אליפות. צילומים: ג'ו הירש האתר הרשמי

בעונת 2008/09 עשתה המאמנת ענבל נמני-קנפו את צעדיה הראשונים במחלקת הנוער של מכבי חיפה. אימנה את קבוצת טרום ג', יחד עם נחום חלוצי, והקבוצה סיימה במקום השני אחרי בית"ר טוברוק, עקב הפרש שערים נחות מזה של הראשונה.
בעונת 2009/10 כמאמנת יחידה, הוליכה את קבוצת ילדים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד לאליפות הראשונה, של המועדון ושלה וכעבור שנתיים (2011/12) הגדילה לעשות כשזכתה באליפות עם קבוצת נערים ג' של חיפה/נהלל במחוז המפרץ.
כל אלה היוו מעין קדימון לשיא הקריירה שלה, שנקבע אתמול (שלישי). קבוצת נערים ב' של מכבי "יהויכים" חיפה  (השלוחה בנהלל) הוכתרה לאלופת הליגה הארצית (צפון) אחרי שניצחה במשחק חוץ את מכבי צור-שלום 0:4 (צמד של מוחמד רביע, רוי קטרי ובאסם זערורה) ונהנתה מהפסד חוץ של יריבתה העיקרית, מכבי נתניה שנוצחה בנשר 2:0. בניגוד לעונה שעברה בה שמטה את התואר כקבוצת נערים ג' על סף סיום העונה, למכבי נתניה, הפעם המאמנת המנוסה דאגה ששחקניה לא יורידו את הרגל מהגז ולו לשנייה אחת.
מחזור אחד לסיום, הפער בין מכבי "יהויכים" חיפה לנתניה צמח לחמש נקודות ובשבת הקרובה, אחרי משחק הבית נגד האחרונה בטבלה, הפועל יוקנעם, תוכל לחגוג את האליפות ההיסטרית וההיסטורית בליגה ארצית, אחת מהשתיים הקיימות. הקבוצה נוצחה רק פעם אחת, כבשה  מספר השערים גבוה  (74) וספגה כמות מינימאלית (10), מספרים המעוררים כבוד ומוסיפים להישג הנהדר.
השחקנים שהיו שותפים לעונה המצוינת: אדיר אורנשטיין, נאור אורנשטיין, תומס אתשמוז, תמיר בניאשווילי, נתי גביהו , אסף הורינגר, ישראל וובה, ליאם וירני, בסאם זערורה, עידן ינקוביץ, יונתן כהן, ניב מאמן, המאם מנאע, ינאל עראידה, ארתיום פיינברג, רוי קטרי ומוחמד רביע, מלך שערי הקבוצה עם 24 כיבושים, לפני באסם זערורה (17) וינאל עראידה (11).
האליפות מקנה למכבי "יהויכים" חיפה את הזכות להשתתף בטורניר "אלוף האלופים" שיתקיים בסיום העונה ובו נוטלות חלק שלוש הראשונות מכל ליגה, דרום וצפון. גם אשתקד, כאשר אחיה שלך ענבל, אביב, אימן את נערים ב' של נהלל, הקבוצה השתתפה בטורניר. קבוצה שנייה של מכבי חיפה, זו מ"קצף" תשתתף אף היא אחרי שבאמצע השבוע ניצחה בביתה את בית"ר מעלה אדומים 2:6 והבטיחה מקומה בין שלוש הראשונות במחוז הדרומי.
אלופה. נמני-קנפו

המאמנת, אמרה בסיום: "עונה מאתגרת, קשה אבל מלאה בסיפוק של כל ילד בפן האישי וכמובן קבוצתי. אליפות מתוקה, היסטרית והיסטורית. אושר עילאי".
שני הקפטנים, אדיר אורנשטיין ועידן ינקוביץ, אמרו בהתרגשות: "עונה גדולה עם עליות וירידות והרבה עבודה קשה שבסוף השתלמה עם תואר מתוק".