"זה היה אתגר עבורי לקחת את התפקיד ולהצליח"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"זה היה אתגר עבורי לקחת את התפקיד ולהצליח"
ראשון , 13/05/2018

"זה היה אתגר עבורי לקחת את התפקיד ולהצליח"

פרד רוטן, מאמן הקבוצה, סיכם את העונה לאחר הניצחון 0:2 על הפועל רעננה. "נצטרך להתחזק לקראת העונה הבאה". צילום: אתר מכבי חיפה.

מאמן הקבוצה, פרד רוטן, סיכם את העונה לאחר הניצחון 0:2 על הפועל רעננה במחזור הסיום. מזרחי (52'), זנטי (89') העניקו את הניצחון לירוקים.

ראשית, התייחס המאמן למשחק: "במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר במחצית הראשונה, הגענו להרבה מצבים ובסופו של דבר גם כבשנו". 

בהמשך, הוסיף רוטן ואמר: "הקבוצה התחילה את העונה עם הרבה שחקנים חדשים שלקח להם זמן להתחבר ולהכיר אחד את השני. אי אפשר לצפות מקבוצה שיש בה הרבה שחקנים חדשים שתציג יכולת מעולה כבר מההתחלה. לדוגמא, מנצ'סטר סיטי הייתה קבוצה חדשה שבנתה את עצמה ורק לאחר 5 שנים הצליחה לזכות בתואר. היו הרבה עליות ומורדות במשך העונה. ראיתי את השחקנים באימונים והם עשו הכל כדי להצליח".  

לסיום, סיכם המאמן את העונה עם הפנים קדימה לקראת העונה הבאה: "נצטרך להתחזק במספר שחקנים לקראת העונה הבאה. זה התפקיד הכי קשה שהיה לי כמאמן, הלחץ מבחוץ הצריך ממני להשקיע המון אנרגיה. אני לא רגיל להפסיד הרבה משחקים. זה היה אתגר עבורי לקחת את הקבוצה ולפתח אותה במשך העונה".


"לקבוצה חדשה לוקח זמן להתחבר", פרד רוטן. צילום: האתר הרשמי (ראובן כהן).