"החודש כולם לובשים ורוד"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"החודש כולם לובשים ורוד"
מאת: האתר הרשמי , |  רביעי , 24/10/2018

"החודש כולם לובשים ורוד"

עובדות המועדון נפגשו באצטדיון סמי עופר עם חולצות ורודות ועליהן הכיתוב שבכותרת. הסיבה? החודש הינו חודש בו מקדמים את המודעות לסרטן השד ומעודדים בדיקה לגילוי מוקדם. צאו להיבדק


חודש אוקטובר הינו חודש בו מקדמים את המודעות לסרטן השד ומעודדים בדיקה לגילוי מוקדם. על פי הנתונים שפרסמה עמותת "אחת מתשע" עולה כי כיום חיות בישראל מעל ל-20,000 נשים שאובחנו עם סרטן השד, שהחלימו או עדיין מתמודדות עם המחלה. בנוסף, באותם נתונים צוין כי ממוצע שיעור השימוש בממוגרפיה לגילוי מוקדם בישראל הוא מהגבוהים בעולם. לשם כך - עובדות המועדון נפגשו באצטדיון ״סמי עופר״ לצילום משותף עם חולצה מיוחדת עליה נכתב: ״החודש כולם לובשים ורוד״.

עידן רגף, יוזמת הקמפיין אמרה לאתר הרשמי :"המסר העיקרי שלי לחודש זה הוא להעלות את המודעות לסרטן השד באמצעות פניה אל הקשיבות של נשים לעצמן. שכל אישה תחוש את עצמה מכל ההיבטים- תחוש פיזית, תאבחן את עצמה ,תקשיב לעצמה ולגופה, לא תדחה את הבדיקה גם אם חשה במשהו. לרוב היא תספר לבן זוגה והוא יתמוך בה ובחששות שלה ולא יתן לה לרגע להסס, להמתין או לתרץ. אני קוראת לנשים לקחת אחריות על עצמן ולשים עצמן בעדיפות ראשונה, וודאי כאשר מדובר בבריאות שלנו. לגברים אני קוראת לשים לב שאנחנו לא שמות את עצמנו בעדיפות אחרונה כי זו תכונה נשית נפוצה".