נוער: הפסד להפועל ר"ג
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער: הפסד להפועל ר"ג
מאת: האתר הרשמי , |  שבת , 03/11/2018

נוער: הפסד להפועל ר"ג

חניכיו של אריק בנדו הפסידו היום (שבת) בבית להפועל ר"ג בתוצאה 2:1. האורחים עלו ליתרון 2:0 במחצית ושער מצמק של ג'ורג חורי בתוך תוספת הזמן קבע את תוצאת המשחק. צילומים: ג'ו הירש, האתר הרשמי

מכבי "הרדי" חיפה אירחה היום את הפועל ר"ג בקצף , במסגרת המחזור העשירי לליגת העל לנוער. מפתיחת המשחק לא היו הזדמנויות מסוכנות לשתי הקבוצות שהניעו את הכדור ללא תכלית. חניכיו של בנדו שלטו אך לא הגיעו להזדמנויות. בדקה ה-16 אי הבנה בין שוער מכבי, שריף כיוף, הסתיימה בשער של האורחים. דווקא לאחר השער שחקני מכבי תקפו אך לא מצאו את הרשת. בדקה ה-36 רמת גן עלתה ליתרון 2:0 מבעיטה מ-18 מטרים של הוד מסיקה שהשלים צמד. במחצית השנייה בנדו ביצע שני חילופים התקפיים וכבר בדקה ה-48 לירוי גבאי קיבל הזדמנות נהדרת לצמק את התוצאה אך מחמישה מטרים נגח החוצה. בדקה ה-60 רוני לאופר עם בעיטה מחוץ לרחבה שנעצרה אצל שוער ר"ג. 10 דקות חלפו להן ושוב ניסיון של לירוי גבאי לא צולח. סוף פודגוראנו שנכנס כמחליף הגיע לשתי הזדמנויות מסוכנות לאחר כדורים נהדרים של מחמוד ג'אבר אך גם הוא לא הצליח להכניע את שוער ר"ג. בדקה ה-92 לאחר אינספור הזדמנויות במחצית השנייה, השער המצמק הגיע. סופיאן חביבו מסר כדור רוחב נהדר וג'ורג חורי דחק מקרוב וקבע את תוצאת הסיום 2:1. החבורה של אריק בנדו, דווקא אחרי תיקו מול מוליכת הטבלה מכבי פ”ת בשבוע שעבר, ספגה הפסד. הם כרגע במקום ה-15, מתחת לקו האדום, עם שמונה נקודות.
הרכב "הרדי" חיפה :

שריף כיוף, אסף סלע, ירין דדו, דניאל מור יוסף, הייתם פלאח, מוחמד גדיר, מאור לוי,   ג'אבר מחמוד, טימוטי מוזי, לירוי גבאי, גיא דהן .
 
שותפו: סופיאן חביבו, רוני לאופר, אברהים ג'ואברה, סוף פודגוראנו. ג'ורג' חורי