"לכל מגרש אנחנו באים כדי לנצח"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"לכל מגרש אנחנו באים כדי לנצח"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 10/01/2019

"לכל מגרש אנחנו באים כדי לנצח"

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס היום (חמישי) במסיבת העיתונאים למשחק בשבת מול ב"ש והוסיף: "זו קבוצה חזקה מאוד עם סגל איכותי". רוקאביצה אמר: "משחק קשה מאוד. רוצים להמשיך ולנצח".


במסגרת המחזור ה-18 בליגת ג'פניקה, הקבוצה תצא ביום שבת (20:30) למשחק חוץ באצטדיון 'טרנר' נגד הפועל ב"ש. היום נערכה מסיבת העיתונאים במתחם האימונים בכפר גלים בנוכחותם של מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, והחלוץ, ניקיטה רוקאביצה. בלבול התייחס למשחק מול חניכיו של ברק בכר ואמר: "קבוצה חזקה מאוד עם סגל איכותי ואחד המאמנים הכי טובים בארץ. אנחנו באים להציג את היכולת שלנו והסגנון שלנו בכל מגרש. זה אתגר גדול עבורנו. אני שמח מהניצחונות אבל אני לא פותח שמפניה, וגם לא נופל מהפסדים. טרנר זה מגרש ביתי מאוד, זה המשחק הכי קשה מאז שהגעתי אבל לכל מגרש אנחנו באים כדי לנצח. צריכים להמשיך באותו קו ולא נצא בשום הצהרות".

המאמן התייחס לסיכום של ירדן שועה בקבוצה ל-5 השנים הקרובות ואמר: "אני מכיר את ירדן מנבחרת הנוער ועקבתי אחריו הרבה בליגה, ראיתי אותו כמעט בכל משחק. לפני שבועיים ראינו אותו בסמי עופר. אני חושב שהוא שחקן עם פוטנציאל.  נכון שהוא צעיר מאוד, אבל מצד שני בשל ומאוד אחראי במשחק שלו. אין לי ספק שהוא יתרום לנו רבות ואנחנו נתרום לו בהתפתחות שלו כשחקן".

ניקיטה רוקאביצה שכבש בשלושת המשחקים האחרונים התייחס אף הוא למשחק בב"ש ואמר: "קשה מאוד לשחק בבאר שבע, הם קבוצה מאוד איכותית. אני חושב שבשלושת המשחקים האחרונים אנחנו צוברים ביטחון ואני מקווה שנוכל להמשיך בפורמה הזאת. אני לא רואה את עצמי כאחראי לנקודות האחרונות, אנחנו משחקים כקבוצה ויוצרים מצבים". החלוץ התייחס למטרות הקבוצה ואמר: "הטבלה מאוד צפופה. אנחנו רוצים להיות במקום הכי גבוה שאנחנו יכולים וכמובן שאנחנו רוצים להגיע לאירופה. אסור לנו להיסחף, יש לנו עוד הרבה איפה להשתפר, אנחנו צריכים להמשיך להשיג תוצאות דומות למה שהשגנו במשחקים האחרונים".