"לא מביטים אחורה, חושבים על השגת המטרה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"לא מביטים אחורה, חושבים על השגת המטרה"
מאת: האתר הרשמי , |  רביעי , 10/04/2019

"לא מביטים אחורה, חושבים על השגת המטרה"

בלם הקבוצה, עופרי ארד, מאוכזב לאור התוצאות של הקבוצה בפתיחת הפלייאוף העליון ואמר לאתר הרשמי: "יש לנו עוד שבעה משחקים, המשחק מול נתניה הוא חשוב מאוד".

 
בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הבית החשוב ביום ראשון הקרוב מול מכבי נתניה (סמי עופר, 20:30). אחרי האכזבה הגדולה מפתיחת משחקי הפלייאוף העליון, בלם הקבוצה, עופרי ארד, מביט כבר לעבר הקרב על אירופה מול מכבי נתניה. הקבוצה מהשרון נמצאת במקום הרביעי עם מספר נק' זהה (44) למכבי, שממוקמת במקום השלישי המוביל לאירופה.

הבלם הצעיר התייחס תחילה לאכזבה מפתיחת משחקי הפלייאוף ואמר: "הגענו למשחקי הפלייאוף לאחר 12 משחקים מצוינים עבורנו ונכנסו לא טוב לצערי. אני לא אנתח כל משחק, אבל העובדה היא שאנחנו לא מצליחים להציג את אותה יכולת שאפיינה אותנו והתוצאות עד עכשיו מאכזבות מאוד. מצד שני, בליגה שהיא שיווניות אנחנו מבינים שאנחנו במקום שמוביל לאירופה וצריכים לשמור עליו ומודעים לעובדה שאנחנו יכולים להיכנס שוב לרצף חיובי שיוביל אותנו לסיום עונה טוב יותר".
 
זה עושה את המשחק מול נתניה לחשוב אף יותר?
"זו לא קלישאה, אבל ברור שאם מביטים לעבר הטבלה אז אנו רואים כמה המאבק על הכרטיס לאירופה הוא צמוד מאוד. כל משחק הוא חשוב לנו, ברור שיש משמעות גדולה יותר למשחק מול יריבה עם מספר נק' זהה. בנוסף, איבדנו כבר 9 נק' בפלייאוף כך שאין לנו יותר מדי אופציות".
 
אתה שחקן צעיר, מרגיש לראשונה את הלחץ בכפר גלים, מהקהל?
"הלחץ הוא דבר טבעי במועדון הזה ותמיד מרגישים אותו. הרגשתי אותו במשחק הראשון מול אשדוד כשהיינו קרובים לרדת מתחת לקו האדום ועכשיו הלחץ הוא כרטיס לאירופה. מי שחי את הכדורגל יודע שימים כאלה יכולים לבוא וזה טבעי כאשר התוצאות לא מספקות. ברגע שהכל מתחבר אז זה נהדר, אבל כשיש הפסדים וכשיש החמצות, אז הלחץ רק הולך וגדל אבל אסור לשכוח את המטרה הסופית והיא כרטיס לאירופה".
 
הקהל מאוכזב והביע זאת בסיום המשחק מול חדרה.
" אין לנו טענות לקהל. הקהל מאוכזב וזה לגיטימי. אנחנו נמצאים במאני טיים, וצריכים לדעת לתפקד במצב הזה. כרגע הכי חשוב זה המשחק הקרוב, אני מקווה שנחזור לשמח את הקהל כמו שהיה עד עכשיו. אנחנו צריכים את הקהל אתנו יותר מתמיד. דווקא כשקשה ודווקא כשלא הולך, הקהל יכול להיות פקטור בהצלחה והבאת אירופה לסמי עופר".