קבוצת ילדים ג' זכתה בגביע
EN threads facebook youtube instagram tiktok
קבוצת ילדים ג' זכתה בגביע
ראשון , 05/05/2019

קבוצת ילדים ג' זכתה בגביע

מכבי חיפה "עודד", אותה מאמן יורם בסר, ניצחה את מכבי פ"ת 3:5 בגמר ברמת גן, לאחר מותחן גדול מאוד, וזכתה בגביע המדינה. צילום: ג'ו הירש האתר הרשמי

קבוצת מכבי "עודד" חיפה זכתה הערב באצטדיון הלאומי ברמת גן בגביע המדינה לילדים ג' אחרי ניצחון דרמטי על מכבי פתח תקווה 3:5. החיפאים היו דומיננטיים כמעט לכל אורך המשחק, הוליכו כבר 0:2 משערים של אדהם סוואד (1) וינון פייגנזיכט (12) ולא שמרו על היתרון, עלו שוב ל-2:3 משער שני של אדהם סוואד (40) וספגו שער שוויון אבל לקראת הסיום המלאבסים לא עמדו בפני היכולת המצוינת של ה"ירוקים" שכבשו צמד מרגלי ים כץ (60) ואיתי שוורצמן (64) ופתחו פער שנשמר עד לסיום.

עבור המאמן יורם בסר מדובר בגביע שביעי מאז החל לאמן במחלקת הנוער. לראשונה עשה זאת עם קבוצת טרום ב' בעונת 2007/08 ושנתיים לאחר מכן שחזר את המעמד וזכה עם טרום ב' בגביע (2009/10). בעונת 2015/16 העמיד קבוצה שלישית על הפודיום , מכבי "מיכאל" חיפה (ילדים א') הקרויה על שם אביו המנוח, ד"ר מיכאל בסר ששימש בתפקיד האורטופד של הקבוצה לאורך 25 שנים. בפעם הרביעית, לפני שנתיים, באביב 2017 הוליך את קבוצת נערים ג' מכבי "מקס" חיפה לזכייה בגביע.  אל הכבודה הרצינית הזאת חובה להוסיף שני גביעים עם קבוצת הנוער בשנים 2012-2014 עת שימש כעוזר מאמן לאברהם אבוקרט בשתי עונות רצופות בהן זכו בשני "דאבלים" רצופים, תופעה חסרת תקדים בליגות לנוער.
מלבד הגביעים זכה עם שש קבוצות נוספות בתארי אליפות ואם מחזיקת הגביע הטריה תשכיל לשמור על מקומה הראשון במחוז השרון בשלושת משחקיה האחרונים, אפשר ותזכה ב"דאבל".

בסיום המשחק ואחרי הצילומים עם משפחתו של מאמן העבר יעקב גרונדמן ז"ל שעל שמו נקרא הגביע, הורי השחקנים הצטרפו לחגיגה הגדולה ו"פתחו שולחן" עם ארוחת ניצחון כדת וכדין.