"הכדורגל הישראלי מאבד דור שלם של אוהדים"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"הכדורגל הישראלי מאבד דור שלם של אוהדים"
מאת: האתר הרשמי , |  שלישי , 14/05/2019

"הכדורגל הישראלי מאבד דור שלם של אוהדים"

מכבי חיפה מובילה מהפכה בשעות המשחקים: בפגישה שנערכה היום (שלישי) במשרדי מנהלת הליגה, הציג מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, את הנזק הארוך טווח שנגרם מאי קיום משחקים בשעות נוחות: "הייתה פגישה טובה. פתחנו ערוץ דיבור ישיר מול המנהלת, אני מאמין שזה ישתנה לטובת אוהדינו ואוהדי הכדורגל בישראל".

 
היום (שלישי) ביוזמתה של מכבי חיפה נערכה פגישה במשרדי מנהלת הליגה בנושא שעות המשחקים בליגת ג'פניקה. את מכבי ייצג בפגישה מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אל מול יו"ר המנהלת, ארז כלפון, ואנשי המנהלת. מנכ"ל המועדון הציג בפתיחת דבריו את הסקר שנערך לאחרונה ע"י המועדון בקרב 2,365 אוהדים הקבוצה, שבו התבקשו האוהדים לסמן את השעה המועדפת עליהם למשחקי הליגה. מתוצאות הסקר עולה כי 48% מהמשיבים סימנו את השעה 18:00 ביום שבת, בעוד שמשחקי הערב המאוחרים בשבת (20:00) זכו לתמיכה של 28% בלבד. דווקא היום שנבחר על ידי מינהלת הליגה ליום שבו משוחק "המשחק המרכזי" - יום שני בשעה 21:00, סומן על-ידי 6% בלבד מאוהדי הירוקים. בעקבות הסקר פנתה מכבי למינהלת הליגה וביקשה להפסיק לשבץ את הקבוצה בשעות הערב המאוחרות, ולנסות עד כמה שניתן לשבץ את משחקי הקבוצה בשעה 18:00.

בן דב הבהיר כי המשחקים שנקבעות ע"י זכיין השידור מביאה את מכבי בפרט ואת הקבוצות בכלל לשחק בשעות שהן מאבדות חלק מהקהל: "לימים ולשעות המשחקים השפעה קריטית על הפופולריות של הענף הזה בשנים הקרובות", אמר המנכ"ל במהלך הפגישה והוסיף: "בעבר, ילדים הגיעו למשחקים שנערכו בשעה 15:00 ,17:00, 18:00. המשחקים בשנים האחרונות הם בשעות מאוחרות מאוד ורוב הצופים הם מבוגרים". בסיום הפגישה אמר בן דב לאתר הרשמי: "הייתה פגישה טובה ופתחנו ערוץ דיבור ישיר מול המנהלת ואנו מקווים לראות את התוצאות כבר בתחילת העונה הבאה".