"מכבי תישאר תמיד הבית שלי"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"מכבי תישאר תמיד הבית שלי"
רביעי , 15/05/2019

"מכבי תישאר תמיד הבית שלי"

גוסטבו בוקולי עוזב את מכבי חיפה, על מנת להתגייס לפרויקטים קהילתיים. עם סיום העונה, הברזילאי-ישראלי עוזב את תפקידו במחלקת הנוער ואומר: "נפרד כעובד במכבי חיפה, אבל אני ירוק לנצח"

15 שנה לאחר שהגיע למכבי חיפה, גוסטבו בוקולי החליט לעזוב את המועדון. הברזילאי, שהפך כבר מזמן לישראלי, הודיע לראשי המועדון לפני מספר חודשים כי בכוונתו לעבור לתפקיד בו יוכל לעזור לקהילות נזקקות ולבצע פרויקטים חברתית בקהילת "אוניברסל".
בוקולי אמר היום לאתר הרשמי: "אני מתנדב המון שנים בקהילה הזו, אבל בסוף השנה שעברה ביקשו ממני לעבוד בה באופן מלא. התלבטתי המון, כי מכבי היא הבית שלי, אבל מצד שני אני רוצה לתרום לקהילה ככל האפשר. אחרי 18 שנה בישראל, בהן קיבלתי כל כך הרבה אהבה, הגעתי עם עצמי להבנה שלהתעסק רק בכדורגל זה יהיה סוג של פספוס. מכבי ביקשה שאשאר עד סוף העונה וכמובן שנשארתי באהבה גדולה. זה הזמן להיפרד כאיש שעובד במכבי חיפה, אבל המועדון הזה יהיה תמיד הבית שלי ואני ירוק לנצח".
מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר לאתר הרשמי: "בוקולי הודיע לנו שהוא עוזב ויוצא לדרך חדשה. אנו מאחלים לגוסטבו הצלחה, מודים לו על תרומה אדירה ודלת מכבי חיפה שהפכה לביתו בישראל, תמיד תהייה פתוחה עבורו".
יניב כהן, מנהל מחלקת הנוער אמר: "גוסטבו בחר בדרך חדשה והוא היה נחוש לצאת לדרך הזו כבר תקופה לא קצרה. אנחנו במחלקת הנוער נהנינו משירותיו והיינו מאוד רוצים שימשיך, אך אנחנו מכבדים את ההחלטה שלו. אני בטוח שגוסטבו עוד יחזור למכבי חיפה, החיידק הזה גדול ממנו".
תודה גוסטבו על תרומה אדירה למועדון ובהצלחה בהמשך!!!