פקח את העיניים וראה הפתעה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
פקח את העיניים וראה הפתעה
מאת: האתר הרשמי , |  שני , 26/08/2019

פקח את העיניים וראה הפתעה

ביום שישי האחרון ביקרו שחקני הקבוצה, עופרי ארד, מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל את איתמר משה שושן, אוהד הקבוצה בן 7.5 שאיבד את הכרתו לאחר שנפל בגן שעשועים

אירוע מרגש התרחש בסוף השבוע האחרון בבית החולים רמב"ם בחיפה. ביום חמישי פונה איתמר משה שושן בן ה-7.5 לטיפול נמרץ בבית החולים לאחר שנחבל בפארק שעשועים. איתמר איבד את הכרתו, נותח על ידי הצוות הרפואי וכאשר פקח את עיניו ביום שישי בבוקר, ביקש מדודו, משה שושן, לראות שחקנים ממכבי חיפה.

משה, שאימן את שחקני הקבוצה במחלקת הנוער של המועדון, נענה לבקשתו של איתמר והתקשר למספר שחקנים. שחקני הקבוצה עופרי ארד, מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל הגיעו במהרה לבית החולים על מנת לעשות לאיתמר טוב על הלב ולנסות להקל על הכאב.

איתמר, אוהד מכבי חיפה, ששיחק בבית הספר לכדורגל בטירת הכרמל, התרגש מאוד. השחקנים ישבו לצידו, שוחחו איתו וגרמו לו רגעים קטנים של אושר בבית החולים, למרות החבלות החמורות מהן סובל. לאחר שסיימו את הביקור (אחרי שהצטלמו וחתמו כמובן) דאגו השחקנים לשלוח הודעות, להתעניין בשלומו ולגרום לאיתמר להרגיש כמה שיותר טוב.

איתמר הוא ילד אהוב, מצחיק ואוהד כדורגל מושבע העולה לכיתה ב' בבית הספר "טשרניחובסקי". מורתו מספרת עליו שהוא "הנשמה הכי גדולה בעולם". משפחתו, משפחת שושן, היא משפחה ירוקה, וחוץ ממשה שושן המאמן ודודו של איתמר, משחק גם אחיו הגדול ליאור שושן בן ה-11, שוער בקבוצת ילדים ג' "עודד" במחלקת הנוער של המועדון.

אמו של איתמר, אושרית, אמרה לאחר ביקור השחקנים: "אני רוצה להודות לשחקנים מקרב לב. זה לא מובל מאליו בכלל. התחושה שעופרי, יהב ומוחמד גרמו לאיתמר הייתה מדהימה, ממש רגעי אושר. אחרי הביקור הם דאגו לשמור על קשר ולבדוק לשלומו של איתמר. השחקנים הוכיחו שיש להם ערכים ושהם מכבדים את האדם, ממש 'האדם לפני השחקן' כמו שאומרים. חשוב לי לציין גם את בני הרשקוביץ שליווה את איתמר בחופש הגדול בקייטנות דאג לשלומו. מאמן עם נשמה ענקית".