סיכום השבת במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום השבת במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן, האתר הרשמי , |  ראשון , 29/09/2019

סיכום השבת במחלקת הנוער

הניצחון הגבוה של מכבי "הרדי" חיפה, מלכי השערים שלבשו ירוק ועדכונים על השבת שעברו קבוצות הנוער והנערים של המועדון. צילומים: ג'ו הירש, האתר הרשמי

מחלקת הנוער של המועדון שיחקה ביום שבת, 28.9.19, מספר לא מבוטל של משחקים. לפניכם סיכום המשחקים של קבוצות הנערים והנוער:

הניצחון הגבוה של קבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה, 0:6 על הפועל חדרה, מיקד את תשומת הלב בכובש הרביעייה במשחק, סתיו נחמני, שהעלה את מאזנו ל-9 שערים בחלוף חמישה מחזורים, כמות נדירה גם במושגים של המועדון הירוק שהספיק להוציא מקרבו "מלכי שערים" רבים.

בקצב הזה נחמני עשוי לנתץ את שיאו של מוחמד עוואד מעונת 2015/16 העומד על 30 שערים, הכמות הכי גבוהה שחלוץ בליגת העל בנוער כבש אי פעם (כוננה בשנת 1983). בעונה ההיא עוואד הבקיע 4 שערים בלבד אחרי חמשת המחזורים הראשונים. היה שחקן נוסף שכבש רביעייה ושלישייה באותה עונה, אפילו שתי רביעיות. לשם כך עלינו להפליג רחוק אחורה, לעונת 2004/05 שם נפגוש את ליאור רפאלוב שהבקיע ארבעה שערים בניצחון 0:6 במחזור החמישי מול מכבי הרצליה, שלושער נגד הפועל פתח תקווה (1:7) ועוד "ארבעשער" מול מכבי פתח תקווה (0:7). בסוף העונה רפאלוב נשאר עם 18 כיבושים.


ההיסטוריה של קבוצת הנוער הירוקה נגד הפועל חדרה לא רמזה על תבוסה שכזו. חדרה ספגה את הפסדה הגבוה ביותר ב-19 משחקיה מול מכבי חיפה. לזכותה ניצחון ליגה בודד שהושג אשתקד (2:3) ושש תוצאות תיקו. הפרש השערים החיפאי המצטבר העונה (0:16), לא נראה כבר זמן רב בליגת העל לנוער, אבל את רצף הניצחונות (עומד כרגע על 5) מכבי תצטרך לעמול קשה כדי להשוות לשיא של עצמה - 9 ניצחונות רצופים מפתיחת העונה ב-2012/13 אותה חיפה סיימה עם "דאבל".

 
פחות נעים היה לשחקני מכבי "עלמני" חיפה ( נערים א') שיצאו למגרש הסופרלנד בראשון לציון וכלל לא השתעשעו. חניכיו של אברהם אבוקרט שכבשו לפני שבוע חמישייה לרשת בית"ר ירושלים, נאלצו השבוע לספוג כמות שערים דומה ולרדת מנוצחים 5:3 מול הפועל ראשון לציון שלא האמינה שתצליח להבקיע כמות שערים גבוהה מול ה"ירוקים". שערי הנחמה הגיעו מרגלי נהוראי יפרח (צמד) וספיר רזון שאינו מתנחם בששת שעריו, לפחות שער בכל משחק של קבוצתו.


סגירת שנה מושלמת לקבוצתה של ענבל נמני-קנפו, מכבי "שמעון" חיפה (נערים א' מנהלל). אחרי השישייה במחזור הפתיחה נגד עירוני טבריה, הוסיפה חמישייה ביתית לרשת מ.כ. כפר יאסיף. המשחק אמור היה להיערך בכפר, אלא שהביתיות הוחלפה ומארחת הפכה לאורחת. צמד של סעד מרון בתוספת שערים לשאדי חמודה, חסן ראווי וערן אזולאי חרצו את גורל המשחק - 0:5 ומקום שני עם אותן נקודות כמו להפועל חדרה, הפועל כפר סבא ובני סכנין.


אכזבה נוספת לקבוצת מכבי "יהויכים" חיפה (נערים ב') של אמיר סופר. זה השבוע השלישי ברציפות שהקבוצה אינה מנצחת ומזה שני משחקים אינה כובשת ולו שער אחד לרפואה. המשוכה בשבת, מכבי נתניה, ניצלה עד תום את מגרשה צר המידות וגברה על מכבי 0:2, שהשאיר אותה עם 10 נקודות אחרי שישה משחקים. שני השערים נכבשו במחצית השנייה (80,62).

 
האוויר בחיפה משפיע לטובה על קבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד. לפני שבוע, במשחק חוץ גברו על נווה-יוסף, השבוע במרחק מאתיים מטרים, במגרש "קצף" הסינטטי השיגו ניצחון שני רצוף - 1:2 מול מכבי עמק חפר. בשאר עודה ומוחמד סבאח העשירו את מאזן קבוצתו של אריק מלכה בשלוש נקודות נוספות וממשיכים בדרך לפסגה. למספר קבוצות בליגה שש נקודות אחרי שני מחזורים.


 
ניצחון בכורה לקבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד "קצף", שגברה במגרשה על הפועל רמת גן 0:2. קבוצתו של אלירן מזרחי לא השאירה מקום לספק מי הקבוצה הטובה במגרש, אורי עזו (15) וליאל בן-אבו (31) תרגמו את היתרון על כר הדשא לצמד שערים מנצח.

קבוצת נערים ג' מכבי "מקס" חיפה (נערים ג' מנהלל) ניסתה לשנות את פתיחת העונה ולסיים בתוצאה טובה את משחק החוץ שלה נגד בית"ר טוברוק במסגרת מחוז השרון. המארחת גילתה עליונות וניצחה 1:5 (גיא יונה כבש למכבי) שהשאירה את קבוצתו של יצחק ינון ללא נקודות ועם תקווה ש"תכלה שנה וקללותיה".