ארד האריך את חוזהו עד 2024
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ארד האריך את חוזהו עד 2024
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 17/10/2019

ארד האריך את חוזהו עד 2024

הבלם הצעיר, בוגר מחלקת הנוער, חתם על חוזה חדש במועדון ל-5 השנים הקרובות. מנכ"ל המועדון, אסף בן דוב, אמר: "שחקן בית צעיר ומבטיח". מאמן הקבוצה, מרקו בלבול: "חלק מהבסיס שאנו בונים פה לשנים הבאות".

עופרי ארד יישאר במכבי חיפה בשנים הקרובות!

בלם הקבוצה, שגדל במועדון וחגג בחודש שעבר את יום הולדתו ה-21, חתם היום (ה') על חוזה חדש בקבוצה, באמצעות סוכנו אבי נמני. החוזה נחתם במשרדי המועדון במעמד הנשיא יעקב שחר. עופרי ארד מצטרף לשני הקפטנים של הקבוצה, נטע לביא ועאיד חבשי, שגם הם גדלו במחלקת הנוער של המועדון וחתמו על חוזים חדשים בקיץ האחרון.

 

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס לחתימה ואמר: "עופרי שחקן צעיר ומוכשר שמהווה חלק מהבסיס שאנו בונים פה לשנים הבאות. אני מאחל לעופרי הצלחה רבה". מנכ"ל המועדון, אסף בן דוב, הוסיף: "עופרי הוא שחקן בית צעיר ומבטיח נוסף שאנחנו מחתימים לתקופה ארוכה מתוך מחשבה ארוכת טווח לעתיד המועדון, והרחבת בסיס השחקנים לעונות הבאות".


 

ארד עצמו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "בשמחה והתרגשות עצומה אני ממשיך את הדרך בבית השני שלי מגיל 8, אז גיליתי שהדם שלי ירוק. מכבי חיפה, מועדון ענק שהוא משפחה. חלום שהחל בילדים, דרך הנוער ועד ולבוגרים. מאמין שביחד נצליח להגיע להשגת המטרות המשותפות. גאה להיות חלק מהמועדון ומודה לו על האמון בי. מודה לכל האנשים המדהימים שמלווים אותי, למשפחה היקרה שלי, לאבי נמני, ולכם הקהל הכי מדהים בעולם! הלב שלי ירוק!".


כאמור, עופרי החל את דרכו במכבי בגיל 8, כאשר את הדרך לאימונים היה עושה מהקיבוץ בו התגורר, "החותרים", שבמועצה האזורית חוף הכרמל. במחלקת הנוער של המועדון זכה בתארים רבים, אישיים וקבוצתיים, לרבות שתי אליפויות רצופות בקבוצת הנוער והשיא כמובן בהשתתפות בליגת האלופות למועדונים, שם גם כבש את שער החוץ נגד דינמו מוסקבה, שהעלה את הקבוצה לשלב הבא.


בהגיעו לגיל בוגרים, הושאל עופרי להפועל רמת גן מהליגה הלאומית על מנת לצבור דקות משחק, בה רשם 32 הופעות ליגה ושיחק 42 משחקים בסך הכל בעונת 2017/18, בהם הבקיע 4 שערים. בעונה שעברה חזר למועדון נעוריו ורשם 21 הופעות במדים הירוקים, והעונה פתח בהרכב בכל משחקי הליגה של הקבוצה. לארד עבר גם בנבחרת הנוער של ישראל (7 הופעות) ובימים אלו משחק בנבחרת הצעירה (7 הופעות ו-2 שערים).