הנוער יוצאים לבאר שבע
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער יוצאים לבאר שבע
מאת: האתר הרשמי , |  שישי , 01/11/2019

הנוער יוצאים לבאר שבע

לאחר הניצחון 1:3 על בית"ר טוברוק במחזור הקודם, מכבי ״הרדי״ חיפה תתארח בשבת (12:00) אצל הפועל ב״ש באצטדיון וסרמיל

קבוצת הנוער של המועדון, המוליכה את ליגת העל לנוער, תצא בשבת הקרובה (אצטדיון וסרמיל, 12:00) למשחק חוץ בבירת הנגב, שם תתארח אצל הפועל באר שבע.

מכבי "הרדי" חיפה מגיעה למשחק, כאמור, מהמקום הראשון בטבלה, כשבמאזנה 19 נקודות לאחר שבעה מחזורים ובדיוק שבוע אחרי הניצחון הביתי 1:3 על בית"ר טוברוק. היריבה מהדרום, שסיימה בשבוע שעבר את משחק החוץ שלה נגד מכבי פתח תקווה בתוצאת תיקו 1:1, ממוקמת במקום החמישי עם 10 נקודות עד כה.

חניכיו של בני לם פתחו את עונת 2019/20 בסערה, ומעמידים מאזן שערים מרשים של 2:19 לצד העובדה שעדיין לא הפסידו. קפטן הקבוצה, מאור לוי, התייחס לניצחון הביתי על טוברוק בשבוע שעבר: "כיף לחזור לנצח אחרי התיקו המאכזב נגד הפועל ת"א. אני שמח שהקבוצה התאוששה מהמשחק בת״א ונראתה כמו שאנחנו צריכים להראות בכל משחק וכמו שנראינו מפתיחת העונה".
 
על פתיחת העונה של הקבוצה הוסיף הקפטן: "פתיחת העונה שלנו טובה עד עכשיו, אבל אסור לנו להוריד רגל מהגז ובני המאמן דואג שזה לא יקרה ושאנחנו נמשיך לעבוד קשה באימונים על מנת לנצח את באר שבע בשבת ולצאת עם חיוך לפגרה״. לגבי היריבה, שפתחה גם היא בצורה טובה את העונה אמר לוי: "הפועל ב״ש קבוצה חזקה עם שחקנים מוכשרים. לשחק בחוץ נגדם אף פעם לא קל, אבל נבוא לשם כמו לכל משחק - נעשה הכל כדי לנצח״.