"נצטרך להמשיך עם אותו אופי"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"נצטרך להמשיך עם אותו אופי"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 07/11/2019

"נצטרך להמשיך עם אותו אופי"

מכבי נערכת למשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון (20:15, סמי עופר) ומרקו בלבול דיבר היום במסיבת העיתונאים והוסיף: "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה מאוד איכותית" סיינסבורי: "כל משחק עבורי הוא גדול". צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי

צפו: מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים

המחזור ה-10 לעונת 2019/20 יפגיש באצטדיון סמי עופר את מכבי חיפה עם בית"ר ירושלים והערב (חמישי) התקיימה מסיבת עיתונאים במתחם האימונים בכפר גלים. מאמן הקבוצה מרקו בלבול אמר לקראת המשחק: "זה משחק שאנחנו שמחים שיש בו עניין כזה גדול סביב הקבוצה. הכרטיסים "סולד אאוט" ואין ביטוי להצלחה שלנו יותר מזה ואנחנו מאוד שמחים על כך. מצד שני אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה מאוד איכותית ומאוד טובה. נצטרך לעשות מינימום שגיאות נגדם כי יש להם התקפה מאוד חזקה ומהירה. הם לוחצים טוב מאוד במרכז השדה, אנחנו נעשה את ההכנות שלנו ונבוא לשחק את הכדורגל שלנו ולתת לקהל הרגשה טובה ולהשאיר את הנקודות בבית".


בלבול התייחס למשחקים שעברה הקבוצה עד כה: "בליגה הזו אין משחקים קלים. אנחנו רואים שכל משחק הוא באמת מלחמה עבורנו. המשחקים הם מאוד צמודים ואנחנו לא רואים איזו קבוצה אחת שברחה. במשחקים האחרונים אנחנו גם מבקיעים הרבה שערים וגם סופגים מעט. השחקנים מגלים בגרות למרות שכבר אמרתי שזו קבוצה מאוד מאוד צעירה, אנחנו רואים שהיא מתמודדת בצורה יוצאת מן הכלל עם סיטואציות בתוך המשחק – חוזרת מפיגור, פוסלים לנו גול מהואר ואנחנו ממשיכים באותו קצת ותוקפים. נצטרך להמשיך עם אותו אופי".


המאמן דיבר גם על העבודה הפיזית והמנטלית של הקבוצה שחזרה מפיגור במחזור האחרון: "גם בעונה שעברה וגם העונה מבחינה מנטלית הקבוצה הזו חזקה. שחקנים שיש להם אופי טוב, שלא מוותרים על המשחקים. ראינו מהפכים בשנה שעברה וגם השנה. ראינו איך התמודדנו בשטרסבורג עם שחקן פחות ואיך אנחנו מתמודדים שרעננה מובילים עלינו 0:2 בבית. זה גם האופי של השחקנים וכמובן גם הנושא הפיזי שהוא חשוב מאוד בכדורגל ואנחנו משקיעים בו המון, אבל לו רק בו, גם במנטלי וגם בטקטי וגם בטכני – אנחנו עובדים על זה חזק מאוד באימונים וזה דבר שחובה לעשות, בטח במועדון כמו מכבי חיפה".


בלם הקבוצה, טרנט סיינסבורי התייחס גם הוא למשחק ואמר: "כל משחק עבורי הוא גדול, היריבה לא משנה, צריכים להראות כבוד ולהתכונן באותו אופן לא משנה אם זה מול האחרונה או הראשונה". על ההתאקלמות בישראל הוסיף האוסטרלי הבינלאומי: "הופתעתי מהרמה של הכדורגל בארץ, זו ליגה טובה ואפשר להגיע מכאן לליגות גדולות באירופה, יש כאן מה שצריך מרמת המועדונים ועד האוהדים, זו ליגה גדולה”.