אימון מרגש בכפר גלים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
אימון מרגש בכפר גלים
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 14/11/2019

אימון מרגש בכפר גלים

הקבוצה אירחה באימון אוהדים ירוקים מכל רחבי הארץ, ביניהם משפחות מהדרום וסטודנטים מהתוכנית "מגמה לעתיד"

מכבי חיפה פתחה את שערי מתחם האימונים בכפר גלים ל-120 אוהדים ירוקים. ילדים, נערים, חיילים ומבוגרים שהגיעו לפגוש את שחקני הקבוצה. האוהדים נהנו מזמן איכות בקרבת השחקנים, שוחחו עימם, הצטלמו וקיבלו חתימות. אחר כך צפו בחלק מהאימון אותו העביר הצוות המקצועי.

בין האוהדים שהתארחו באימון היו גם ילדים ומשפחותיהם הגרים בדרום הארץ. עדי יפרח, ילד שהגיע היישר מהעיר שדרות יחד עם סבו, דודו ובת דודתו, ופגש את צ'ירון שרי, השחקן האהוב עליו.


ילד נוסף שהגיע לאימון והפגין את אהדתו למועדון בימים הקשים שעוברים על תושבי הדרום הוא שון משרקי, שמתגורר באשקלון. הוריו של שון אוהדי מכבי חיפה, עוד מימי המשחקים באצטדיון קריית אליעזר ושלושתם יחד סיפרו כמה הם שמחים לבוא לראות את השחקנים, לדבר איתם ולהצטלם.


 
גם אצל מאור כהן בן ה-9 שגר בגן יבנה, האהדה הירוקה עוברת בגנים. אמא ואבא אוהדי מכבי חיפה מגיל צעיר והשחקן האהוב עליו החלוץ ניקיטה רוקאביצה. בשיחה עם האתר הרשמי של המועדון בזמן האימון הפתוח הוא אמר: "בפעם הראשונה שראיתי משחק של מכבי עם אבא, התהפנטתי. כל אחד רוצה להיות שחקן במכבי חיפה וגם אני".


זו השנה השלישית בה המועדון מאחר באימוניו סטודנטים מתוכנית "מגמה לעתיד" – חינוך טכנולוגי מקצועי לצעירים עם מוגבלות, הלומדים במכללה להנדסאים אורט קריית ביאליק. באימון שוחחו הנערים עם שחקני הקבוצה רמי גרשון, רז מאיר ומוחמד עוואד על החיים ככדורגלנים, על שגרת היום והאימונים ועל הגשמת חלומות.


לאחר האימון, נסעו הסטודנטים לאצטדיון "סמי עופר", בו ערכו סיור וקיבלו שי מהמועדון. במכתב ממוסגר שהעבירו כתבו מארגני התוכנית: "רצינו להודות מקרב לב על ההתאמות, הרצון, ההקשבה, הסבלנות והנכונות להוציא לפועל את הסיור שנה שלישית בהתנדבות".