"כל משחק מאוד משמעותי"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"כל משחק מאוד משמעותי"
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 13/02/2020

"כל משחק מאוד משמעותי"

צפו במרקו בלבול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשבת מול הפועל חדרה: "אנחנו רוצים לגרום לקהל שלנו להנות מאיתנו כמו שעשינו עד היום"


בוידאו: מרקו בלבול במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול חדרה

 
 
מכבי מתכוננת למשחק הבית מול הפועל חדרה ביום שבת (19:50, סמי עופר) והבוקר (חמישי) התקיימה מסיבת העיתונאים במתחם האימונים בכפר גלים. מאמן מכבי, מרקו בלבול, התייחס למשחק ההפסד מול בית"ר ירושלים ביום שני: "הפסדנו שלוש נקודות יקרות מאוד במאבקים שלנו. מבחינה מקצועית, לא עשינו את העבודה שלנו, פתחנו את המשחק לא טוב, 25 דקות איבדנו הרבה מאוד כדורים ולא היינו קרובים אליהם. חצי שני היה קצת יותר טוב, הגענו למצב או שניים שיכולנו להשוות את המשחק ולשנות את הדינאמיקה שלו. לא עשינו את זה וממשיכים קדימה מפה, למשחק הבא".

על המאבקים בצמרת והתחושות במועדון הוסיף בלבול: "תמיד יהיה לחץ, תמיד יהיו ציפיות במכבי חיפה. לשמחתי הרבה, אנחנו מייצרים את הציפיות האלה בצדק, מביאים קהל גדול מאוד אחרינו וזה סימן שמכבי חיפה משחקת טוב ומצליחה. הלחץ הוא לחץ חיובי, שדוחף אותנו לרצות להיות מקום ראשון ודוחף אותנו קדימה. השחקנים מגלים מוטיבציה ומרוכזים מאוד ובאים לאימונים לעבוד קשה כדי שנמשיך לעשות עונה טובה. אנחנו נהנים בעונה הזו מכדורגל טוב ורוצים להמשיך ככה".

המאמן התייחס גם לקהל הירוק, שהגיע בהמוניו למשחק בירושלים ודוחף את הקבוצה לאורך כל העונה: "ראיתי את הקהל מעודד את השחקנים בסיום המשחק שזה מדהים לראות משהו כזה. הם מלווים אותנו לכל משחק – בבית ובחוץ. האוהדים מזדהים עם הקבוצה ועם היכולת על הדשא וגם הם יודעים שלפעמים יש משחקים יותר טובים ופחות טובים – ככה זה בכדורגל. כדורגל הוא משחק דינאמי מאוד שמשתנה מאוד מהר. אנחנו צריכים להמשיך ולהיות בפוקוס, להיות מאוד מאוד ממוקדים וכן, אנחנו רוצים לגרום לקהל שלנו להנות מאיתנו כמו שעשינו עד היום".