הנוער ניצחו 1:3 בהארכה את טוברוק
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער ניצחו 1:3 בהארכה את טוברוק
שלישי , 25/02/2020

הנוער ניצחו 1:3 בהארכה את טוברוק

מכבי "הרדי" חיפה העפילה לשמינית הגמר, לאחר שניצחה בהארכה את בית"ר טוברוק עם שערים של סתיו נחמני, אקווה דוד ועילאי חג'ג'. הקבוצות סיימו את 90 הדקות ב-1:1. צילומים: ג'ו הירש האתר הרשמי

כמו במשחקי גביע, קל זה לא היה, אבל בסיומם של משחק והארכה מכבי "הרדי" חיפה מנצחת את בית"ר טוברוק 1:3.
במשחק החל בצורה לא טובה עבור החניכים של בני לם, כשבדקה ה-13 נשרק פנדל לחובת הירוקים. שריף כיוף הצליח להדוף את הפנדל, אבל יונתן טפר השתלט על הריבאונד וכבש את היתרון. 1:0 טוברוק.
מכבי ניסתה להשוות את התוצאה במהלך המחצית הראשונה, ולמרות הלחץ הירוק, השוער של האורחים, עמית סרוסי, הצליח לשמור על שער נקי.
את המחצית השניה החלה מכבי כמו שסיימה את הראשונה, ורק בדקה ה-69 הצליחה לשבור את הקרח. טימוטי מוזי בעט מ-16 מטרים, הכדור ניתז מהקורה וסתיו נחמני כבש מקרוב. 1:1.
שוער האורחים עוד הספיק להציל את טוברוק מהפסד ב-90 דקות והשופט הוציא את המשחק להארכה. 
המחצית הראשונה של הארכה הסתיימה ב-1:1 ורגע לפני ששתי הקבוצות להכרעה מהנקודה הלבנה, הירוקים כבשו.
בדקה ה-115 הורם כדור לרחבה ואקווה דוד נגח פנימה. 1:2 למכבי.
בדקה ה-120, מתפרצת של הירוקים, סתיו נחמני שלח את עילאי חג'ג' קדימה, האחרון נכנס לרחבה וכבש את השלישי למכבי. 1:3 ירוק וכרטיס לשמינית גמר.
מכבי פתחה בהרכב:
שריף כיוף, אקווה דוד, דניאל מור יוסף, חנן ביטון, רוני לאופר, באסם זערורה, מוחמד גדיר, מאור לוי, טימוטי מוזי, תומר חזן, סתיו נחמני.
כן שותפו:
איברהים ג'ואברה, נהוראי יפרח, מוחמד רביע,רוי קטרי ועילאי חג'ג'.

שתי קבוצות נערים א' שיחקו אף הן, בשמינית הגמר. מכבי "עלמני" חיפה של אברהם אבוקרט גברה במשחק חוץ על הפועל "עליה" כפר סבא 0:4 משערים של תמיר עזה, מיכאל בן-עמי, עדן אוטאצ'י ותבור חוטר.
דרמה במשחקה של מכבי "שמעון" חיפה (נערים א' מנהלל) אשר ארחה את הפועל תל אביב מליגת העל ורק בדקה ה-109 האחרונה הצליחה לכבוש ולנצח את קבוצתה של ענבל נמני-קנפו מהליגה הארצית 0:1.