סיכום השבת במחלקת הנוער
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום השבת במחלקת הנוער
מאת: יצחק הברמן, האתר הרשמי , |  ראשון , 08/03/2020

סיכום השבת במחלקת הנוער

תוצאות יפות לקבוצות הצעירות של המועדון בסוף השבוע האחרון. קבלו סקירה של כל המשחקים, השערים והמצב בטבלאות הליגות השונות. צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי

בנוער: תקציר הניצחון של קבוצת הנוער, מכבי "הרדי" חיפה, 2:4 על הפועל באר שבע

עדיין לא ויתרו על הכתר. מאז הדרבי מול הפועל חיפה במחזור השביעי לא הצליחה קבוצת נערים א' מכבי "עלמני" חיפה להתרגז ולכבוש חמישייה. חלפו חמישה חודשים והשבת, במגרש ב"קצף" חניכיו של אברהם אבוקרט ניצחו את בית"ר טוברוק ממרכז הטבלה 2:5. שישה מהשערים נכבשו במהלך המחצית הראשונה. החיפאים הוליכו 0:2 וספגו, עלו ל-1:3 וספגו וכאן נגמרו השערים ליריבה ממרכז הטבלה. מיכאל בן-עמי הבקיע שלושער, השחקן השני שעושה זאת השנה אחרי ספיר רזון (פעמיים), עדן אוטאצי ומבקיע חדש, גל גולדברג שהגיע בחלון ההעברות בינואר כמושאל מהפועל "עלייה" כפר סבא מהליגה הארצית. הניצחון משאיר את מכבי "עלמני" חיפה במרחק שלוש נקודות ממכבי תל אביב (45) ונקודה מהפועל תל אביב (43). גם מכבי נתניה (42) והפועל רעננה (41) עדיין בתמונה. ונותרו לה משחקים מולן. יהיה שמייח.

שחקני מכבי "שמעון" חיפה (נערים א' מנהלל) ממשיכים את התנופה הנהדרת שלהם והוסיפו למאזן הניצחונות שלהם , חמישה עשר בסך הכול, את הפועל נוף הגליל שהפסידה בנהלל 2:0 ותרמה שלוש נקודות לקבוצתה של ענבל נמני-קנפו שנותרה במקום השלישי בליגה הארצית הצפונית. דילן גומז  (66) וגל ארז ( נכנס בדקה ה-65 והבקיע כעבור רבע שעה) כבשו את השערים. הם וחבריהם יחפשו להמשיך ולנצח כמה שיותר עד תום העונה.


אחרי "רכבת ההרים" בה הטלטלה קבוצת נערים ג' מכבי חיפה גולדשנפלד "קצף" לפני שבוע (4:4 מול מכבי תל אביב עם צמד של הבלם ליסב עיסאת בתוספת הזמן), הגיעה שבת רגועה וללא הודעה מוקדמת הגיחה הפתעה מאשדוד ומיקמה את החיפאים של אלירן מזרחי בראש טבלת המרכז. המוליכה לשעבר, הפועל תל אביב הפסידה וה"ירוקים" עטו על המציאה כמוצאי שלל רב ולמרות שהתקשו לנצח בביתם את הפועל קטמון ירושלים 0:1, הספיק שערו של סאלי פחימה במחצית הראשונה (33) להקפיץ לפסגה מחדש. מכבי חיפה עם 52 נקודות לפני הפועל תל אביב 51 ומאחוריהן שובל של מספר קבוצות חזקות המחפשות להפריע. בעוד ארבעה שבועות "משחק העונה" בוולפסון. לפני כן, בעוד שבועיים שחזור מול מכבי תל אביב ברבע גמר הגביע, הפעם ב"קצף".

קשה היה לקבוצת מכבי "מקס" חיפה (נערים ג' מנהלל) ממחוז השרון. שיחקה בחוץ מול מכבי נתניה והובסה 6:0. כבר במחצית הראשונה המארחת כבשה ארבעה מהשערים. גם בסיבוב הראשון חניכיו של יצחק ינון נכנעו (3:1) לקבוצה העדיפה מעיר היהלומים. נותרו במקום ה-12.


המרדף בעינו במחוז השרון לילדים א'. מכבי "מיכאל" חיפה של יוסי צרפתי גברה במשחק חוץ על הפועל קריית-אונו 0:3 ונמשכת להיצמד למוליכה מכבי נתניה לה 40 נקודות ומשחק עודף לעומת 37 של חיפה. אוראל אלקלעי כבש צמד והעלה את מכסת שעריו ל-11 ונועם שמש השלים.

שחקני קבוצת ילדים א' מכבי חיפה גולדשנפלד שלא ניצחו בשלושת המחזורים הקודמים, בשניים אפילו לא כבשו שערים, התעוררו לחיים ותוך תצוגת כדורגל מרשימה הביסו ביום שישי את מ.כ. פרדס חנה/כרכור 1:5. האורחים, עד לאחרונה טוענים למקום הראשון, נכנעו לג'אד שיבלי עם שלושער ראשון העונה לשחקן בקבוצה (בסך הכול 15), עימאד אלאדין ואייל קיבראק. אחרי שעירוני קריית שמונה ברחה לשאר הקבוצות, מתפתח מאבק על המקום השני וקבוצתו של משה אמארה נמצאת בדבוקה המחפשת אותו. בינתיים היא במקום השישי.


לא הולך לקבוצות ילדים ב' של מכבי "שמואל" חיפה ומכבי תל-אביב. משחק הגביע ביניהן נדחה פעם נוספת, הפעם בעקבות הוראה של משרד הבריאות להכניס לבידוד את שחקני הקבוצה בירוק ששבה מטורניר בברצלונה. כך גם נכפה על שחקני ילדים ג' מכבי "עודד" חיפה שחזרו אף הם מספרד. השחקנים לא מתאמנים ולא ברור מתי יוכלו להשלים את משחקיהם.


מעניין מאוד בליגת חוף לילדים ג'. מכבי חיפה גולדשנפלד ניצחה את מכבי צור-שלום 3:19, היא מדורגת שנייה אבל למוליכה מ.כ. קריית חיים משחק עודף ולכן הפער נותר בעינו. הראשונה עם 36 לפני הפועל מטה אשר (33) ומספר קבוצות עם 31 לפי הסדר הבא: חיפה גולדשנפלד, אותה מאמן טל הנדלר הפועל חיפה, עירוני נשר ובית"ר חיפה. צפויים משחקי צמרת רבים בדרך להכרעה.


נעים לה וחמים בכורסת הפסגה לקבוצת טרום א' מכבי חיפה גולדשנפלד. אחרי שלפני שבוע העפילה למקום הראשון ממשיכה קבוצתו של שמעון הרוש להוביל את טבלת מחוז חוף בעקבות ניצחון חוץ שמיני, הפעם על עירוני נשר 2 בתוצאה 2:19. הקבוצה מנהלל מוליכה עם 33 נקודות והיא מקדימה את מכבי צור-שלום (31) ובית"ר חיפה (30).
השבוע נערכה הגרלת משחקי הגביע לקבוצות מחלקת הנוער וצפויים מספר משחקים מרתקים בגילאים השונים. המשחקים ב-21 במרץ.


נוער (שמינית גמר): מכבי תל אביב - מכבי "הרדי" חיפה
נערים א' (רבע גמר): מכבי "עלמני" חיפה - ניר רמת השרון
נערים ב' (רבע גמר): מכבי :יהויכים" חיפה - בני סכנין
נערים ג' (רבע גמר): מכבי חיפה גולדשנפלד "קצף" - מכבי תל אביב
ילדים ב': מכבי תל אביב צפון - המנצחת בין מכבי "שמואל" חיפה/מכבי תל אביב דרום
ילדים ג' (רבע גמר): מכבי פתח תקווה - מכבי "עודד" חיפה
טרום א' (רבע גמר): הפועל רמת גן מרכז - מכבי "יואל" חיפה

**** באמצע השבוע ייערכו 11 משחקי ליגה נוספים בשכבות הגיל השונות במחלקת הנוער.