קבוצות מחלקת הנוער שיחקו בסופ"ש
EN threads facebook youtube instagram tiktok
קבוצות מחלקת הנוער שיחקו בסופ"ש
מאת: יצחק הברמן , |  ראשון , 15/11/2020

קבוצות מחלקת הנוער שיחקו בסופ"ש

החזרה לפעילות של קבוצות המחלקה הגיעה עם מחזור גביע. כל התוצאות והכובשים בכתבה

בשעה טובה ומוצלחת, סוף סוף חזרנו למשחק. בלי מסכות ועם רצון כביר לנצח, על אחת וכמה כשמדובר בשלב הגביע הראשון.
קבוצת הנוער, מכבי "הרדי" חיפה וקבוצות נערים א' מכבי "עלמני" חיפה ומכבי "שמעון" מנהלל טיפסו לשלב השני מבלי לשחק. כך גם קבוצת נערים ב' מכבי "יהויכים" חיפה ואחותה מעמק יזרעאל, מכבי חיפה גולדשנפלד, שניצחה לפני פגרת הקורונה במשחק חוץ את הפועל בני אעיבלין 1:3.
שתי קבוצות נערים ג' של המועדון מוצאות עצמן בשלב השני מבלי להזיע. קבוצת ילדים א' מכבי "מיכאל" חיפה, הספיקה להקדים את הסגר הכללי על הכדורגל וניצחה לפני כחודשיים את מכבי נווה-שאנן 1:5.
מול אלה זכתה קבוצת ילדים א' מכבי חיפה גולדשנפלד של המאמן טל הנדלר להגרלה קשה ביותר. היריבה, הפועל קריית שמונה נחשבת לאחת הקבוצות הטובות בצפון ואכן, המפגש ביניהן הוליד דרמה ומהפך בנהלל. האורחים עלו ראשונים ליתרון שנמחק בדקה ה-39 מרגליו של אורי רונן (דייק מהנקודה הלבנה). אותו שחקן השלים את מבצע הניצחון' שעה שכבש (50) שער שני שקבע 1:2 לקבוצה מנהלל' המתכוננת לפתיחת הליגה בשבוע הבא.
שתי קבוצות "ירוקות" של שכבת גיל ילדים ב' טיילו לשלב הבא ללא מאמץ ניכר. מכבי "שמואל" חיפה' אותה מאמן ירין איבגי, הביסה ביום שישי את הפועל קריית ים 0:19 (0:7 במחצית) וגם מכבי חיפה גולדשנפלד של משה עמרה, לא טמנה רגלה בצלחת ובמשחק חוץ ניצחה את בני סכנין2 בתוצאה 0:10.
בשכבת ילדים ג' מכבי "עודד" חיפה לא שיחקה, ומי ששיחקה והתאכזבה מהפסד ביתי היא מכבי חיפה גולדשנפלד, שאירחה את הסקציה מנס-ציונה ונכנעה 2:1. קבוצתו של שמעון הרוש תופיע השנה בליגה קשה יותר מאשר בעבר, מחוז השרון.
למחלקת הנוער שלוש קבוצות טרום א', שתיים מהן עברו שלב ללא משחק. השלישית, מכבי חיפה גולדשנפלד לה מאמן חדש, לירן סבג, הפסידה בביתה למ.כ. נווה-יוסף 5:1 וסיימה דרכה במעגל הגביע.