מצדיעים למורים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מצדיעים למורים
חמישי , 10/12/2020

מצדיעים למורים

יום המורה צוין ביום רביעי, יום בו מודים לאנשי החינוך, המורות, המורים, הגננות והגננים על עבודתם בחינוך דור העתיד. דולב חזיזה וסאן מנחם פגשו בזום את עובדיה ההוראה ואת ילדיהם וסיפרו על אמונה ודבקות במטרה

ביום רביעי, 9.12.2020, צוין יום המורה. זהו יום הכרת תודה למורות ולמורים, לגננות ולגננים, על עבודתם בחינוך דור העתיד והצדעה לכל העוסקים והעוסקות במלאכת ההוראה.
בשיתוף פעולה עם מרכז פסג"ה בחיפה, נערכו שני מפגשים בזום בין דולב חזיזה וסאן מנחם, לבין עובדי ההוראה וילדיהם. מפגשים אשר נועדו להוקיר תודה לעובדי ההוראה ובני משפחותיהם, על עבודתם המסורה והמשמעותית, מפגשים אשר הובילה אפרת אבירן ןבמהלכם בירכו מנהל מחוז במשרד החינוך, ד"ר סער הראל ומנהלת פסג"ה, ענת הלל.
המשתתפים שמעו מהשחקנים על חייהם האישיים ודרכם להצלחה והגשמת החלום, תוך דגש על ערכים, חוזקות, דמויות שעזרו להם בדרך, המאמץ, ההתמדה והנחישות. המשתתפים ענו על סקר הקשור לחייו של השחקן, שמעו שירי עידוד בהתאמה לשחקנים, שיחקו kahoot בנושא מכבי חיפה ושלושת המקומות הראשונים זכו בכדורגל חתום. לאחר מכן השחקנים ענו לשאלות הילדים.   
דולב חזיזה, אמר בין השאר: "כילד הייתי מאוד נמוך לגילי, רזה וצנום. לא התפתחתי כמו שאר בני גילי. המשכתי להאמין למרות שלא הרבה האמינו שאצליח להיות כדורגלן מקצועי. תמיד האמנתי בעצמי, והמשפחה שלי האמינה בי וחיזקה אותי, ויחד עם זאת בעזרת המשפחה שלי לא הזנחתי את הלימודים וסיימתי 12 שנות לימוד עם בגרויות. היום אני במכבי חיפה - מאושר, נהנה, 'חי את החלום' וחשוב לי להעביר לכם מסר: לא משנה מה אומרים עליכם, או שיש אנשים כאלה או אחרים שלא מאמינים בכם, אתם אחראים לעצמכם ויכולים לחיות את החלום בדרך שלכם! אף פעם אל תפסיקו להאמין. גם אם קשה, גם אם לא הולך, גם אם קבוצה אחת לא רוצה אותך, תמיד תהיה קבוצה שתשמח לקבל אותך. תמיד אפשר להגשים את החלומות שלך. אם אתם באמת רוצים. תהיו אמיצים, לא משנה מה תרצו להיות, תאמינו בעצמכם, אתם יכולים! חשוב לי גם להוסיף, משהו לא פחות חשוב - תהיו אנשים טובים ותלמידים טובים. התקופה הזו לא פשוטה לכולנו, תכבדו את המורים וההורים שלכם. הם יקנו לכם ערכים שיעזרו לכם בחיים. תעזרו תמיד לאנשים מבוגרים מכם. אתם רואים מבוגר סוחב שקיות כבדות כשהוא יוצא מהסופר - תציעו להושיט לו עזרה..".
ליאור, אחד הילדים אשר השתתפו במפגש, אמר לקראת הסיום: "דולב, אנחנו מתים עליך, אנחנו אוהבים אותך, אתה תותח, יש לך גולים מאוד יפים. תמשיך כך!"


סאן מנחם, אמר בין השאר: "הייתי ילד נמוך ורזה, לא צפו לי עתיד כ"כ גדול. תמיד ידעתי שאני רוצה להיות שחקן כדורגל, וגם כשאמרו לי שאני לא חזק מספיק וקטן, לקחתי את הדברים ואמרתי לעצמי שאני עוד אוכיח לכולם, ובעיקר לעצמי, שאני יכול להיות ברמות הכי גבוהות בענף בו בחרתי. הדרך קשה, רצופת מכשולים, צריך להיות חזק, ולא להישבר. ככה אני הגשמתי את החלום שלי. תתנו 100% ותלכו עד הסוף עם החלום שלכם, בעיקר בעזרת התמדה, תשוקה, רצון והשקעה. בדרך אל תשכחו להיות אנשים טובים ולכבד את האחר".
הילדים אמרו בסיום: "היה כיף לדבר עם סאן, כיף שהוא ענה לשאלות שלנו. היה מרגש, ממש מדהים שהוא הבקיע את הגול אתמול. אוהבים אותך מאוד! הזום הכי כיף שהיה לנו בחיים!!!".
ענת הלל, מנהלת פסג"ה סיכמה את שני המפגשים: "הורגשה התרגשות רבה במפגש של עובדי ההוראה ובני משפחותיהם! תודה למועדון הכדורגל מכבי חיפה על שיתוף הפעולה ולשחקנים על הצלחת המפגשים המשמעותיים".